צור גולדין לחדשות כיפה על אשפוז בתו של הנייה בישראל: "חוצפה בלתי רגילה ובושה"

בתו של מנהיג חמאס, איסמעיל הנייה אושפזה בבית החולים איכילוב ושהתה בו גם בימי מבצע 'שומר החומות'. אחיו של הדר גולדין: "מבחינתנו זה דגל שחור". איכילוב: "מדובר באחת מיותר מאלף מטופלים מעזה ומהשטחים"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 27/05/21 15:57 טז בסיון התשפא

צור גולדין לחדשות כיפה על אשפוז בתו של הנייה בישראל: "חוצפה בלתי רגילה ובושה"
הדר הי"ד עם הוריו ואחיו, צילום: באדיבות משפחת גולדין

שבוע לאחר הפסקת האש של "מצבע שומר החומות" מתפרסם היום (ה') כי בתו של מנהיג חמאס, איסמעיל הנייה אושפזה בבית החולים איכילוב ושהתה בו גם בימי מבצע 'שומר החומות', כך דיווחה סוכנות הידיעות רויטרס. מדובר בטיפול דחוף לאחר שסבלה מסיבוכים של הליך הרפואי, ככל הנראה עברה השתלת מח עצם.

מנהיג חמאס, איסמעיל הנייה

מנהיג חמאס, איסמעיל הנייהצילום: עאבד רחים חאטיב, פלאש 90

צור גולדין, אחיו של הדר מדבר עם חדשות כיפה על ההחלטה לאפשר את האשפוז: "מבחינתנו זה דגל שחור שמסמן קריסת מערכות. אנחנו במצב חירום, בשבוע הבא מוכרעות תוצאות מבצע שומר חומות- השבת הבנים מוכרחת להיות תנאי ראשון לכל הסכם. מחבלי חמאס צריכים לדעת שהם משלמים מחירים על החזקת החיילים שלנו. אם אח שלי לא יושב עכשיו, הוא ושאר השבוים לא יושבו לעולם. זה רגע מבחן, זאת מערכה אמיתית."

"השתיקה הרועמת של בנט, שקד, סמורטריץ׳, סער ושרי הליכוד, שאיפשרו  יציאה למבצע והפסקתו מבלי להעלות את השבת הבנים כמטרה, ובלי להילחם על החיילים שהופקרו היא חרפה שלא תאמן ומתן לגיטימציה להשאיר חיילים מאחור ממש. זאת תהיה חוצפה בלתי רגילה ובושה אם נשמע ממי מאלה שהפקירו את הדר במבצע השני בעזה, כשבכירי חמאס מסתתרים מתחת לאדמה, מילה אחת על מחירים גבוהים לשחרור חיילים. המשפחה שלי, ואלפי האנשים שבחוץ ששם איתנו עכשיו מסתערים לבד במערכה." אומר לנו גולדין.

צילום: באדיבות המשפחות

למרות שהצעירה מאושפזת בישראל כבר תקופה ארוכה, הנייה ממשיך לתקוף את ישראל לאחר סיום הלחימה ברצועת עזה. בנאום שנשא בשבוע שעבר, קבע הנייה שארגון הטרור חמאס ימשיך לתקוף במידה וישראל תיפגע במקומות הקדושים וכן ערביי ישראל הצטרפו למאבק של חמאס.

מבית החולים נמסר כי "מדובר באחת מיותר מאלף מטופלים מעזה ומהשטחים, ילדים ומבוגרים, המגיעים לטיפול מדי שנה בבית החולים איכילוב". ככל הנראה הנייה לא היה מעורב בהעברת בתו לטיפול בבית החולים איכילוב, כאשר הגעה מעזה לטיפולים דחופים בישראל הינו דבר שבשגרה. 

צוות בית החולים איכילוב בתור לחיסון

צוות בית החולים איכילוב בתור לחיסוןצילום: מרים אלסטר, פלאש 90