חשד לרצח על כבוד המשפחה: אישה בשנות ה-30 לחייה נמצאה ללא רוח חיים

אישה ערביה ישראלית נמצאה מתה בביתה כשלגופה סימני חבלה, אחיה של המנוחה נעצר בחשד כי רצח אותה עקב סכסוך משפחתי. במשטרה בודקים האם הוגשו בעבר תלונות קודמות כנגד האח החשוד במעשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/21 07:13 טז בסיון התשפא

חשד לרצח על כבוד המשפחה: אישה בשנות ה-30 לחייה נמצאה ללא רוח חיים
ארכיון, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

הבוקר (ה') נמצאה גופת אישה, בשנות ה-30 לחייה, בדירתה כשעל גופה נמצאו סימני חבלה עקב מעשי אלימות שהביאו למותה. ממשטרת ישראל נמסר כי היא חוקרת אירוע חשד לרצח באילת, זאת לאחר דיווח שהגיע הבוקר למשטרת ישראל סמוך לשעה 05:30 אודות חשד לרצח אישה. השוטרים  הגיעו לזירה ואיתרו אישה בשנות ה-30 לחייה, עם סימני חבלה וכשהיא ללא רוח חיים. החשוד במעשה, הוא אחיה, שנעצר והועבר לחקירה במרחב אילת.

חובש בכיר במד"א אלי אלמליח שהגיע גם הוא לזירה על מנת לסייע בטיפול רפואי סיפר: "כשהגענו לדירה חברנו לכוחות המשטרה ונכנסו פנימה. האישה הייתה מחוסרת הכרה עם סימני אלימות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה". כאמור, מי שחשוד במעשה הרצח הוא אחיה של המנוחה, כשהמניע הוא רצח על כבוד המשפחה שהתגלע עקב סכסוך משפחתי. במשטרה בוחנים האם היו התראות מוקדמות על החשוד ושמדובר באדם מסוכן שהיה ידוע על מעשים אלימים בעבר.

מתחילת שנת 2021 נרצחו 5 נשים, לבד מהאחרונה, על ידי קרוביהן, בהן לטרישיה לני פוינטר ודיאנה דדבייב ז"ל. כזכור, דיאנה נרצחה על ידי בעלה השוטר, אמיר רז, שכפת את ארבעת ילדיהם וירה בראשה של דיאנה לעיני הילדים. המספרים מצטרפים לעוד 16 שנים שנרצחו אשתקד, רובן נשים ערביות שנרצחו גם הן מטעם "כבוד המשפחה".