סרטון שמכפיש את הרצוג הופץ ברשתות החברתיות

המרוץ לנשיאות הולך ומתחמם ולמרות ששני הנציגים זוכים לתמיכה נרחבת ההכפשות לא איחרו לבוא. סרטון נגד הרצוג הופץ ברשתות: "מעביר כספים לא חוקיים לעמותות שמאל". מרים פרץ בתגובה: "

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/21 15:59 טו בסיון התשפא

סרטון שמכפיש את הרצוג הופץ ברשתות החברתיות
בוז'י הרצוג, צילום: צילום מסך טוויטר

בעוד כשבוע יערכו הבחירות לנשיאות והקרב השקט בין שני המתמודדים בוז'י הרצוג ומרים פרץ עולה שלב. שני המתמודדים שלוטשים עיניים לתפקיד המכובד שומרים על קו ממלכתי לכל אורך הקמפיין. אתמול פורסם כי בנה של מרים פרץ הורה שלא לצאת נגד בוז'י במהלך הקמפיין ומוקדם יותר השבוע הרצוג איחל בהצלחה לפרץ.

היום (ד') פורסם סרטון שדחק מעט את הממלכתיות הצידה. בסרטון שפורסם בעילום שם, הוכפש המועמד בוז'י הרצוג באמצעות צילומים וציטוטים של הרצוג בשנותיו הארוכות בכנסת ישראל. "מי אתה בוז'י הרצוג?" נשאל בפתיחת הסרטון שבמהלכו הוצג הרצוג כתומך בארגון השמאל 'שוברים שתיקה' ואף נטען כנגדו כי: "העביר כספים לא חוקיים לעמותות שמאל רדיקליות". זהותו של יוצר הסרטון טרם נחשפה.

מי שיוצאת להגנתו של הרצוג היא דווקא יריבתו, מרים פרץ שכתבה: "בשעות האחרונות מופץ סרטון פוגעני כלפי יצחק הרצוג. אני מבקשת מכולם, תומכיי ומתנגדי - אל תתנו יד להפצת הסרטון. אני מכבדת ומוקירה את יצחק הרצוג. אנא מכם, בואו נשאיר את ההתמודדות הזו נקייה וראויה. מגיע לכולנו שהנשיאה/נשיא הבא יביא את מסר האחדות והתקווה".

מוקדם יותר היום פורסם כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יפגש ביום ראשון הקרוב עם שני המועמדים לנשיאות. כזכור, בליכוד הודיעו על חופש הצבעה בבחירות לנשיאות וככל הנראה נתניהו לא יתמוך פומבית באף אחד מהמועמדים. עבור הרצוג שמסומן בעיני רבים כמועמד בעל הסיכויים הגבוהים לניצחון בבחירות הקרובות, הסרטון הוא פרסום שלילי שני בתוך יומיים. אחרי שאתמול נחשפה התבטאות חריגה של הרצוג נגד חברת הכנסת לשעבר שלי יחימוביץ.