אישה נהרגה בתאונה קטלנית סמוך לערערה | תושבים: הרמזורים הוצתו במהומות

אישה כבת 70 שנהגה ברכב ונסעה יחד עם ארבעת בני משפחתה, נהרגה בתאונה סמוך לכניסה לערערה בצפון. בנה, אשתו ושני ילדיהם נפצעו ופונו לקבלת טיפול בבית החולים. מנכ"ל אור ירוק: "המשטרה חייבת להגביר את הנוכחות לאורך הכביש, בעיקר בצומת הלא מרומזר"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 26/05/21 08:24 טו בסיון התשפא

אישה נהרגה בתאונה קטלנית סמוך לערערה | תושבים: הרמזורים הוצתו במהומות
תאונה קטלנית בכניסה לערערה, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אמנה אבו ואסל, אישה כבת 70, נהרגה אמש (ג') בתאונת דרכים קטלנית בכביש 65 סמוך לערערה. בנה ואשתו שנסעו יחד עמה במכונית נפצעו באורח קשה ופונו לבית החולים בילינסון, ושני ילדיהם, בני 3 ו-5, נפצעו במצב קל עד בינוני ופונו לבית החולים הלל יפה בחדרה. נהג המשאית, תושב ירושלים בן 37 פונה במצב קל גם הוא להלל יפה.

תושבי ערערה והאזור טוענים, כי התאונה התרחשה מכיוון שהרמזורים והתאורה במקום לא פעלו לאחר שהוצתו והושחתו במהומות של השבועות האחרונים. בוחני התנועה של משטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

חובש מד"א ג'מל וואהיל שנכח בזירת האירוע סיפר: "המראה היה קשה, ראינו משאית ורכב פרטי מעוך. בתוך הרכב נלכדה אישה כבת 70, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. הענקנו לפצועים טיפול מציל חיים, את הפצועים קשה הרדמנו והנשמנו, ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים".

ארז קיטה מנכ״ל עמותת אור ירוק אמר לאחר התאונה: "מדובר בתאונה טראגית ומיותרת ואני משתתף בצער המשפחה אבל לדאבוני הכתובת היתה על הקיר. המציאות שבה רמזורים רבים אינם תקינים היא מציאות בלתי נסבלת שמסכנת חיי אדם ולצערי גבתה הלילה חיים. עד אשר יושלמו העבודות לתיקון הרמזורים, המשטרה חייבת להגביר את הנוכחות לכל אורך הכביש ובעיקר בצומת הלא מרומזר. חייבים לרסן את מהירות הנסיעה באזור הצומת וליצור הסדרי בטיחות שימנעו את התאונה הבאה".