בן 30 נהרג בתאונה קשה בין שני כלי רכב סמוך לבית אריה

בתאונת דרכים בין שלושה כלי רכב פלשתיניים בכביש 446 סמוך לצומת בית אריה נהרג אדם אחד. שניים נוספים נפצעו ואחד מהם במצב קשה פונה לבית חולים במסוק צבאי. המשטרה חוקרת את זירת התאונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/21 20:10 כב באייר התשפא

בן 30 נהרג בתאונה קשה בין שני כלי רכב סמוך לבית אריה
התאונה בסמוך לבית אריה, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בתאונת דרכים בין שלושה כלי רכב פלשתינים בכביש 446 סמוך לצומת בית אריה בשומרון, נהרג אדם אחד ושניים נוספים נפצעו. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של גבר כבן 30 והעניקו טיפול לשאר הפצועים. שוטרי משטרת ישראל ובוחני התנועה של המשטרה החלו לחקור את זירת תאונה.

בהודעת מד"א נכתב: "בהמשך לתאונה הקשה סמוך לצומת בית אריה, חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר כבן 30, ומעניקים טיפול רפואי לשני פצועים, בהם: גבר כבן 30 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית שמפונה לבית החולים במסוק צבאי, וגבר כבן 40 במצב בינוני שמפונה לבית החולים בסיוע כוח רפואה של צה"ל".

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, יוסף נהון, וחובש רפואת חירום במד"א יוסף אסולין, סיפרו:
"כשהגענו למקום הבחנו ב-2 רכבים במרכז הכביש עם פגיעות פח קשות מאוד בצדם הקדמי. ברכב אחד נלכד גבר כבן 30, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו, במושב שליד הנהג ישב גבר כבן 30 הוא היה מעורפל הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה, העלנו אותו אל המסוק הצבאי והוא פונה במהירות לבית החולים שמצבו מוגדר קשה. פצוע נוסף מהרכב השני פונה בסיוע כוח רפואי של צה"ל לבית החולים כשמצבו בינוני".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן