השב"כ: נעצרו יהודים שביצעו פיגוע דקירה בערבי

השב"כ עצר יהודים בחשד כי דקרו ערבי בירושלים על רקע לאומני בשבוע שעבר | כמו כן, המשטרה הגישה כתב אישום נגד שני תושבי בת ים, בשנות ה-20 וה-40 לחייהם, בגין איומים כלפי העיתונאית דנה ויס ובני משפחתה. בן גביר: "איומים על עיתונאים זה קו אדום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/21 12:05 י בסיון התשפא

השב"כ: נעצרו יהודים שביצעו פיגוע דקירה בערבי
שוטרים בפעולה, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

השב"כ הודיע היום (ו') כי אמש בשעות הלילה, התרחש בירושלים פיגוע במהלכו נדקר ונפצע ערבי, תושב ישראל, באורח קשה. בעקבות פעילות מאומצת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל, אותרו חשודים יהודים המעורבים בביצוע הפיגוע. החשודים נעצרו ומצויים בחקירת שב״כ. חקירתם של החשודים נמשכת, צו איסור פרסום הוטל על זהות החשודים ופרטי החקירה.

אילוסטרציה

אילוסטרציהצילום: shutterstock

נעצרו שני חשודים שאיימו על העיתונאית דנה ויס

שני תושבי בת ים מואשמים שאיימו לפגוע בעיתונאית דנה ויס. מהמשטרה נמסר כי "התביעה המשטרתית הגישה הבוקר כתבי אישום נגד שני תושבי בת ים בחשד לאיומים כלפי אשת תקשורת. משטרת ישראל פתחה השבוע בחקירה, עם קבלת תלונות מאשת תקשורת, בדבר איומים שנשלחו אליה באמצעות יישומון סלולרי".

עוד נמסר כי "שוטרי מרחב איילון עצרו לחקירה את שני החשודים - תושבי בת ים בשנות ה-20 וה-40 לחייהם, בחשד כי שלחו במועדים שונים איומים לטלפון הסלולרי של אשת התקשורת בהם נאמר כי יפגעו בה ובבני משפחתה, וזאת, על פי החשד, על רקע עבודתה".

ח"כ איתמר בן גביר מגיב לאיום על ויס: "איומים על עיתונאים זה קו אדום. גם אני חולק על דנה ורינה 180 מעלות וגם אני דורש איזון באולפנים, אבל הן אחיות שלי וכנבחר ציבור חייב להשמיע את קולי ולומר בקול צלול וברור, בלי אבל ובלי שום תירוץ: אסור לאיים ולנהוג באלימות" 

מדגם חדשות 12

מדגם חדשות 12צילום: חדשות 12

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן