יהודה גליק נגד רוטמן: "אולי אני שמאלני מידי בשבילו"

אחרי שלא עבר את השלב הראשון במרוץ לנשיאות יהודה גליק חושף את מאחורי הקלעים של המירוץ. גליק אמר בראיון: "שמחה רוטמן כתב לי: מי שמביע תמיכה בעבאס לא מקבל את הקול שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/21 10:59 ט בסיון התשפא

יהודה גליק נגד רוטמן: "אולי אני שמאלני מידי בשבילו"
יהודה גליק, צילום: Yonatan Sindel פלאש 90

המירוץ לנשיאות נמשך ואתמול בסיומו של השלב הראשון רק שני מתמודדים, בוז'י הרצוג ומרים פרץ הצליחו לאסוף עשרה חתימות. חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק שהתמודד במירוץ אך לא הצליח להשיג את התמיכה הנדרשת התראיין הבוקר לגלי ישראל וחשף את מאחורי הקלעים של המירוץ, ואת הסיבה לדעתו שלא קיבל תמיכה מח"כ שמחה רוטמן.

גליק סיפר בראיון כי: ״בערב חג נסע מנסור עבאס לבית כנסת בלוד ואמר שזה נגד האיסלאם לפגוע בבית כנסת. כתבתי בטוויטר ׳כל הכבוד מנסור עבאס׳, ח״כ שמחה רוטמן סימס לי: ׳מי שמביע תמיכה בנאצי - לא מקבל את הקול שלי׳, אז אולי אני שמאלני מדי בשביל רוטמן״ רוטמן מיהר להסתייג מהאשמות נגדו.

ח״כ שמחה רוטמן מיהר להגיב להאשמות של גליק וכתב בטוויטר: "אין אדם נתפס על צערו הדברים שיהודה ייחס לי בשידור, מעולם לא נאמרו ולא נכתבו על ידי. כמובן שגם לא השתמשתי במילה 'נאצי' או במילה קרובה לה, בשום הטיה שהיא. אני מקווה ובטוח שכשיהודה יתגבר על הכעס והתסכול, הוא יתנצל ויחזור בו מהדברים השקריים שהטיח בי."

גליק מיהר להתנצל וענה לרוטמן: "אוהב את שמחה הוא לא השתמש במילה "נאצי". כיוון שהוצפתי בתגובות מהמפלגה שלו התבלבלתי מי השתמש במושג. הנה לפניכם מי שהשתמש בביטוי מתנצל על זה  אבל זו הסטת העניין - העיקר שהוא הודיע שהוא לא תומך בי כי פרגנתי למנסור עבאס מי שאמר נאצי זה מיכאל בן ארי."

גליק גם נתן הצצה למצב רוחו אחרי ההפסד במירוץ וכתב על אמירתו של רוטמן: "אני ממש לא בצער." 


 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן