שמחה רוטמן דורש: דיון חירום בוועדת חוץ וביטחון על המצב בלוד

חבר הכנסת מהציונות הדתית קרא ליו"ר ועדת חוץ וביטחון, אורנה ברביבאי יחד עם עוד שישה חכי"ם מהימין לקיים דיון חירום בעקבות המהומות בלוד: "רשמים מביקורים שערכנו בימים האחרונים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/21 17:27 ח בסיון התשפא

שמחה רוטמן דורש: דיון חירום בוועדת חוץ וביטחון על המצב בלוד
רוטמן, צילום: Sraya Diamant/Flash90

חבר הכנסת שמחה רוטמן מהציונות הדתית, פנה היום (ד') יחד עם שישה חברי כנסת נוספים ממפלגות הימין ליו"ר ועדת חוץ וביטחון אורנה ברביבאי בדרישה לכנס דיון חירום בעקבות המהומות של הערבים בלוד. 

במכתב עליו חתמו חברי הכנסת רוטמן ומיכל וולדיגר מהציונות הדתית, שרן השכל מתקווה חדשה, עמיחי שיקלי וניר אורבך מימינה ואתי עטיה מהליכוד.

לוד, השבוע

לוד, בשבוע שעבר.צילום: Yossi Aloni/Flash90

"ביום שני שעבר, החלו ערביי לוד לבצע פרעות בתושבי העיר היהודים" צויין במכתב, "הפרעות כללו שריפת בתי כנסת, שריפת בתים פרטיים של תושבי העיר, שריפת רכבים, וכן ביצוע לינץ' אכזרי בכל יהודי שנקרא בדרכם". 

"במהלך הימים בהם נערכו ההתפרעויות ביקרנו בעיר, שמענו את התושבים, והתרשמנו באופן בלתי אמצעי מעבודת המשטרה ויתר גופי החירום, כמו גם מהפגיעה הקשה שנגרמה לתושבים. לאור האמור נבקש לכנס את וועדת חוץ וביטחון לצורך קיום דיון ברשמינו מהביקורים שערכנו בעיר". 

המכתב ליו"ר ועדת חוץ וביטחון

המכתב ליו"ר ועדת חוץ וביטחוןצילום: ללא

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן