יעקב פרי: "סלקום לא הייתה צריכה להצטרף לשביתה"

נשיא חברת סלקום לשעבר חושב כי החלטת חברת הסלולר להביע הזדהות עם החברה הערבית במהותה היא טובה אך מסייג: "יצא הקצף אני חושב בעיקר בגלל העיתוי". על עתידה הכלכלי אמר: "תהיה מידה כזו או אחרת של נזק וסלקום תתאושש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/21 10:25 ח בסיון התשפא

יעקב פרי: "סלקום לא הייתה צריכה להצטרף לשביתה"
יעקב פרי, צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

חברת סלקום לקחה אמש (ג') חלק, לשעה אחת, בשביתת ערביי ישראל. "מחאה! احتجاج!", נכתב במודעת החברה, "החל מהשעה 13:00 ועד לשעה 14:00 נצא החוצה לעמוד ביחד כולנו - בעד דו קיום, אחווה ואהבת חינם". על הפרסום שיצא מטעם קבוצת התקשורת הישראלית, חתמו סמנכ"ל משאבי אנוש אורלי פסקל, ויו"ר ועד העובדים, מיה יניב. הבוקר נשיא החברה לשעבר וראש השב"כ לשעבר יעקב פרי התייחס להחלטת החברה.

סערת סלקום | מועצות אזוריות נגד החברה: "מדובר באובדן עשתונות ערכי"

בראיון ל103FM טען פרי כי יש לאבחן את האירוע לשני חלקים, "הראשון זה שעת השביתה, שפה אני חושב שסלקום טעתה בעיתוי. מכיוון שאנחנו מדברים על יום שביתה, יום הזדהות של המגזר הערבי ואני לא חושב שסלקום כחברה ישראלית הייתה צריכה להצטרף לשביתה". עוד הוסיף ואמר: "אנחנו מוצפים ביוזמות שקוראות לדו קיום ולחיים משותפים והקצף לא יוצא על אף אחת מההתארגנויות האלה ועל סלקום יצא הקצף אני חושב בעיקר בגלל העיתוי".

מנגד פרי לא מתנגד לצעדים של הזדהות עם החברה הערבית באופן כללי, " אני בעד דו קיום, אני מאלה שחושבים שחסרה הייתה כל השנים מדיניות בנושא העזתי ובנושא של ערביי ישראל ונושא דו קיום מהותי וחשוב מאוד לחברה הישראלית ואני בעד ההזדהות הזאת". לדעת פרי על החברה היה לפעול בצורה אחרת: "להסתפק במודעה או בהצהרה שתביע את רצונה של סלקום לדו קיום ואת העובדה שבסלקום עובדים גם ערבים וגם יהודים ואת העובדה שסלקום נותנת שירות להמון לקוחות ערביים. ההצהרה במקומה, אני בספק אם השביתה".

לסיכום על עתידה הכלכלי השיב: "אני מעריך שהם יספגו נזק די גדול, המניה ירדה ובעסק זה בהחלט אירוע. הדבר השני, ישנה סוג של מכה תדמיתית, שמעתי שראשי מועצות ביו"ש החליטו שהם מתנתקים מסלקום, שמענו את סמוטריץ'. אני חושב שהם קצת מגזימים אבל תהיה מידה כזו או אחרת של נזק וסלקום תתאושש".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן