ביוזמת עיריית ירושלים: משחק מציאות רבודה יכיר לתושבים ולמבקרים את סודות העיר

מפגש עם דמויות בדיוניות, חידות ותחנות מפתיעות במרכז העיר: עיריית ירושלים השיקה אפליקציית משחק ייחודית של מסלולי חידות, בשילוב טכנולוגיית מציאות רבודה, תחת הכותרת Street Play JLM

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/05/21 17:08 ז בסיון התשפא

ביוזמת עיריית ירושלים: משחק מציאות רבודה יכיר לתושבים ולמבקרים את סודות העיר
צילום: יח"צ

עיריית ירושלים השיקה לאחרונה אפליקציית משחק ייחודית של מסלולי חידות, בשילוב טכנולוגיית מציאות רבודה, לטובת המבקרים בעיר והתושבים, תחת הכותרת Street Play JLM.

המסלול הראשון המושק הוא מסלול המשפחות, המציע למשתתפים מגילאי 8+ בליווי הורים, מסע חווייתי בין עבר, הווה ועתיד דרך נקודות במרכז העיר. המסלול כולל חידות, אפקטים של מציאות רבודה, דמויות בדיוניות שניתן לפגוש במרחב הפתוח, רמזים והפעלות. את המסלול ניתן להפעיל בזמן המתאים לכל משפחה, 24 שעות ביממה.

"יחד עם חברת אינסומניה הירושלמית, יצרנו באגף תרבות ואומנויות הזדמנות לחוות חוויה תרבותית ומהנה לכל המשפחה", מספרים בעיריית ירושלים. "האפליקציה היא כמו חדר בריחה באוויר הפתוח והנעים של ירושלים, בשילוב חידות בטכנולוגיה של מציאות רבודה, סיפורים על מקומות מיוחדים והפתעות".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "ירושלים היא עיר שאין כמוה בעולם. בהתאם לכך יצרנו למבקרים ולתושבי העיר הזדמנות להכיר אותה ואת רבדיה הייחודיים באמצעות מסלול חווייתי של מציאות רבודה, כדי שכל אחת ואחד יוכלו לעבור סיור יוצא דופן וייחודי באמצעות אפליקציה ייעודית"