שב"כ בהתייחסות חריגה לפרעות: "טרור לכל דבר ועניין"

שירות הביטחון הכללי פרסם הודעה חריגה לאור התגברות האירועים האלימים בימים האחרונים, וקבע כי מדובר בטרור. נדב ארגמן: "לא נאפשר לפורעי חוק אלימים להשליט טרור ברחובות ישראל, לא מצד ערבים ולא מצד יהודים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 14/05/21 13:13 ג בסיון התשפא

שב"כ בהתייחסות חריגה לפרעות: "טרור לכל דבר ועניין"
לוד, אמש, צילום: דוברות המשטרה

לאור התגברות האירועים האלימים בימים האחרונים, פועל שירות הביטחון הכללי, מתוקף ייעודו על פי חוק, לצד משטרת ישראל, בסיכול ומניעה של ההתפרצויות האלימות המתרחשות בערי ישראל בין ערבים ליהודים. הארגון פרסם היום (ו') הודעה חריגה, בה נכתב כי האלימות הזו, היא טרור.

"השב"כ רואה באירועים אלו פעולות טרור לכל דבר ועניין. בהתאם לכך שב"כ מפעיל יכולות איסוף מודיעין על כוונות פיגועים ועימותים אלימים וזהות המעורבים בהם, על מנת לסכל אירועים אלה וכן לשם איתור, מעצר, חקירה והעמדה לדין של מבצעיהם". 

עוד נמסר כי אנשי שב"כ פועלים בערים ובאזורים בהם מתרחשת האלימות, לצד כוחות משטרה ומג"ב, ופועלים על מנת לסכל מבעוד מועד כוונות פיגוע ולאתר מעורבים במעשי טרור ואלימות, ולכך שימוצה עימם הדין. 

ראש השב"כ נדב ארגמן אמר היום: "לא נאפשר לפורעי חוק אלימים להשליט טרור ברחובות ישראל, לא מצד ערבים ולא מצד יהודים. בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל, שב"כ יפעיל את כלל יכולות האיסוף והסיכול שלו ויפעל מול כל מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל, יהודים וערבים, עד אשר השקט יחזור לרחובות המדינה".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן