תקיפת יהודי בשמעון הצדיק: המשטרה תאסוף תיעוד ממצלמות האבטחה

יהודי חרדי הותקף בשכונת שמעון הצדיק, ונפצע בפניו מאבן שיידו לעברו ערבים. המשטרה תאסוף את סרטוני האבטחה מהמצלמות במקום. מארגון חוננו: "מדובר בתקיפה חמורה, מקווים שהתיעוד יביא לתפיסת התוקפים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/21 18:23 כז באייר התשפא

תקיפת יהודי בשמעון הצדיק: המשטרה תאסוף תיעוד ממצלמות האבטחה
המהומות בשמעון הצדיק, צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

המהומות במזרח ירושלים: יהודי חרדי הותקף בשכונת שמעון הצדיק במזרח ירושלים. הוא נפצע בפניו מאבן שזרק לעברו אחד הערבים מתושבי השכונה, ונזקק לטיפול רפואי. בעקבות פניית ארגון חוננו המשטרה תאסוף את סרטוני מצלמות האבטחה שהיו במקום.

התקיפה אירעה לפני כשבוע, בעת הפגנת תושבי שכונת שיח' ג'ראח-שמעון הצדיק. אחד המפגינים יידה אבן לעברו של א' יהודי בעל מראה חרדי, אשר פגעה בין עיניו ופצעה אותו. א' פונה לבית החולים שערי צדק, שם נזקק לתפרים רבים על מנת לסגור את החתך העמוק שנוצר.

 

צילום: ארגון חוננו

 

א' הגיש תלונה במשטרה נגד תוקפיו, ולאחר פניית עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו בבקשה "לעשות ככל שניתן על מנת ללכוד את המחבלים" וכן לאסוף סרטוני אבטחה מהמצלמות במקום, עדכנה המשטרה את חוננו כי בכוונתה לאסוף את תיעוד מצלמות האבטחה.

עו"ד חיים בלייכר מסר "אנו מקווים שתיעוד מצלמות האבטחה יביא לתפיסת התוקפים, ושמערכת המשפט תחמיר איתם על תקיפת יהודי רק משום שהוא יהודי. מדובר בתקיפה חמורה, בה היהודי נפצע בפניו ואך בנס לא הסתיימה גרוע יותר. אנו נמשיך ונלווה את התיק".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן