יום ירושלים במתכונת מיוחדת: צעדה ייחודית לאנשים עם מוגבלות

לקראת ציון 54 שנים לשחרור ירושלים, יזמה העירייה צעדה מיוחדת, שתתקיים במקביל לריקוד דגלים המסורתי. הצעדה לאנשים עם מוגבלויות תצא ממגדל העיר עד לשער יפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/21 09:32 כז באייר התשפא

יום ירושלים במתכונת מיוחדת: צעדה ייחודית לאנשים עם מוגבלות
ריקוד הדגלים בכותל., צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לראשונה בבירה: עיריית ירושלים תוביל צעדת ריקוד דגלים מיוחדת וייעודית לאנשים עם מוגבלות ביום ירושלים, שיחול מחר (ב'), בסימן 54 שנה לשחרורה, ראש עיריית ירושלים, משה ליאון: "שואפים לקדם ערכים של רעות ועזרה הדדית".
 
את הצעדה המרגשת, שתתקיים באווירה מוסיקלית, ילוו בני משפחות, אנשי טיפול מארגונים חברתיים ועמותות ומתנדבים. יצוין כי אירוע זה הוא יוזמה של המינהל לשירותי קהילה בעיריית ירושלים ו"המרכז לחיים עצמאיים", מתוך רצון לסייע לתושבים עם מוגבלות ליהנות ולהתרגש מחגיגות יום ירושלים.
 
המשתתפים במסלול המצעד יפגשו ביום שני, בשעה 16:30, ברחבת המשביר הישן, ליד מגדל העיר, ברחוב המלך ג'ורג' 28 בירושלים. הצעדה תעבור בכיכר פריז, רחוב גרשון אגרון, מתחם 'ממילא', רחוב יפו ועד לשער יפו.
 
ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "יום ירושלים הוא יום מרגש ומיוחד. לראשונה יצרנו מצעד מונגש לאנשים עם מוגבלות וזאת מתוך שאיפה לקדם ערכים של רעות ועזרה הדדית ומתוך מחויבות ואחריות להטיב עם כלל תושבי העיר. אני מאחל לכולנו – חג ירושלים שמח!".