סוכל ניסיון פיגוע דקירה בצומת גוש עציון: המחבלת בת ה-60 נוטרלה | צפו

מחבלת חמושה בסכין ניסתה ככל הנראה לדקור חייל צה"ל. כוח צה"ל ירה במחבלת, היא נפצעה ברגלה ופונתה לקבלת טיפול בבית חולים. בצה"ל בודקים את פרטי האירוע

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 02/05/21 09:43 כ באייר התשפא

סוכל ניסיון פיגוע דקירה בצומת גוש עציון: המחבלת בת ה-60 נוטרלה | צפו
צומת הגוש. ארכיון, צילום: Gershon Elinson/Flash90

ניסיון פיגוע דקירה התרחש הבוקר (א') בצומת גוש עציון. מחבלת חמושה בסכין ניסתה לדקור חיילים, אך הכוח בצומת קרא לעברה לעצור ופעל על פי הנהלים, לאחר שהמחבלת לא עצרה אחד החיילים ביצע ירי באוויר ורק לאחר מכן נורתה המחבלת ברגלה. היא נפצעה ופונתה לאחר מכן לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

בהודעת דובר צה"ל נכתב: "התקבל דיווח על ניסיון פיגוע דקירה בצומת גוש עציון שבמרחב החטיבה המרחבית "עציון". המחבלת מנוטרלת בנקודה. הפרטים בבדיקה".

לאחר מכן עדכן צה"ל: "בהמשך לדיווח הראשוני, מחבלת חמושה בסכין הגיעה לצומת גוש עציון שבמרחב החטיבה המרחבית "עציון" וניסתה לדקור את לוחמי צה"ל ששהו בנקודה. לוחם בכוח פתח בנוהל מעצר חשוד שכלל ירי לעבר המחבלת. המחבלת נוטרלה ואין נפגעים לכוחותינו".

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן הגיב לניסיון פיגוע הדקירה שסוכל: "הבוקר היינו עדים לניסיון נוסף לפגיעה ביהודים באשר הם יהודים. חיילנו עשו את מלאכתם בצורה יוצאת מן הכלל וסיימו את האירוע ללא נפגעים לכוחותינו. מתיישבי גוש עציון ממשיכים גם היום במשימת ההתיישבות בשם עם ישראל כולו".

נזכיר כי בשבוע שעבר, התרחש ניסיון פיגוע באזור צומת אפרת. מחבל ניסה לדקור שוטר וחייל בצומת באמצעות חפץ חד שאחז בידו. השוטר הגיב בירי וניטרל את המחבל שטופל במקום על ידי מד"א. לא היו נפגעים לכוחותינו.