דביר שנרב התגייס לצה"ל: "מבטא את המשכיות החיים"

שנה וחצי לאחר שאיבד את אחותו האהובה רנה ז"ל, ונפצע קשה בפיגוע במעיין בבנימין - דביר שנרב התגייס לצה"ל

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 26/04/21 22:12 יד באייר התשפא

דביר שנרב התגייס לצה"ל: "מבטא את המשכיות החיים"
דביר שנרב מתגייס, צילום: דובר צה"ל

שנה וחצי לאחר שאיבד את אחותו האהובה רנה ז"ל, ונפצע קשה בפיגוע במעיין בבנימין - התגייס היום (ב') דביר שנרב.

"רנה נמצאת איתי כל הזמן - במיוחד ברגעים משמעותיים, ואני מרגיש שהיא מלווה אותי ושמחה בשמחתי היום. אני מאוד מתרגש. אני מרגיש שהשקעתי המון בשנה האחרונה, בשיקום הפיזי והנפשי, כדי להגיע למקום טוב ונכון עבורי בצבא." אמר שנרב.

שנרב הסביר את ההחלטה להתגייס לאחר הפיגוע "אני חושב שזו נקודת ציון משמעותית בשבילי, כי היא מבטאת את המשכיות החיים, במיוחד מאז הפיגוע. אנחנו לא נכנעים לאויב, אלא להפך - מתאמצים ומגיעים ליעדים משמעותיים.", שנרב הוסיף "אני מאחל לכולנו שנראה את האור שבקצה המנהרה. שנדע שהאתגרים לא נגמרים, אבל ההצלחה והסיפוק נמצאים בסופם".

אביו של דביר, הרב איתן שנרב הדליק משואה ביום העצמאות ואמר: "אני, איתן שנרב, בן אברהם זכרונו לברכה וחנה תבדל לחיים ארוכים וטובים, אביה של רינה ה' יקום דמה, ועוד 11 ילדים מתוקים. משיא משואה זו לכבוד השכנים שלי, תושבי לוב האהובים, וכל המתנדבים והמתנדבות הנפלאים בכל רחבי הארץ, שמעניקים מעצמנו למען אחרים, ומקבלים מהנתינה לא פחות ממה שהם נותנים", אמר שנרב.

"לכבוד כל מי שבחורים מתוך הקושי להוסיף בעולם הזה אור ויודעים שכולנו נזקקים למשהו ולכולנו יש משהו לתת. לכבוד החיים הנפלאים שזכינו לקבל והמשימה הפשוטה האחת: לעשות טוב. לכבוד לומדי התורה ולכבוד ריבונו של עולם, שהוא נתן והוא לקח והכל לכבודו יתברך. לכבוד רינה שלנו, ולתפארת מדינת ישראל". 

הרב איתן שנרב בן ה-48 וחברים נוספים הקימו את עמותת גמילות החסדים "חסד בלוד" שהוקמה על ידי חברי הגרעין התורני בעיר לוד.