סמוטריץ' נגד עמית סגל: "הפוסל - במומו פוסל"

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 טען שיו"ר הציונות הדתית מייחל לממשלת שינוי: "כך ינהיג את הציונות הדתית לבדו", הסביר. בעקבות כך תקף אותו סמוטריץ' ואמר: "הוא ושכמותו יעשו הכל כדי לוודא שלא תחשבו לרגע שבפוליטיקה יש אידיאולוגיה. לא הכל פוליטיקה עמית, תתרגל"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 18/04/21 11:41 ו באייר התשפא

סמוטריץ' נגד עמית סגל: "הפוסל - במומו פוסל"
סגל. לא הכל פוליטיקה?, צילום: Hadas Parush/Flash90

בוקר סוער עובר על יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'. אחרי שהסביר מדוע לא יסכים לכניסה לממשלה בתמיכת רע"מ ומנסור עבאס: "לא מקימים ממשלה שנסמכת על מי שמטרתם הייתה ונשארה הרס המפעל הציוני. ההיסטוריה לא תסלח למי שיהיה מעורב בזה", והבהיר כי הוא מעדיף ממשלה של לפיד ובנט מאשר ממשלת ימין בתמיכת סיעה ערבית, הפעם הוא נקלע ל"תגרה" עם עמית סגל.

העיתונאי והפרשן הפוליטי של חדשות 12, התייחס בחשבון הטוויטר שלו לכך שסמוטריץ' מעדיף את ממשלת השינוי בהנחה שהיא תתפרק תוך זמן קצר: "לא רק שהיא עדיפה", אמר סגל, "סמוטריץ מייחל לה. כך ינהיג את הציונות הדתית לבדו".

יו"ר הציונות הדתית תקף את הפרשן הפוליטי ואמר: "הפוסל, במומו פוסל. עמית סגל הוא פרשן פוליטי מבריק. את הקריירה שלו הוא עשה מניתוחי מהלכים פוליטיים מתוחכמים. הוא ושכמותו יעשו הכל כדי לוודא שלא תחשבו לרגע שבפוליטיקה יש אידיאולוגיה. פשוט כי כשפוליטיקה תתבסס על אידיאולוגיה וערכים המקצוע שלהם יתייתר".

"מהלכים אידאולוגיים של פוליטיקאים הם פשוטים, שקופים וממש לא מתוחכמים", המשיך סמוטריץ', "הם מונחים מול הציבור על השולחן בצורה הכי גלויה וללא צורך בתיווך ובהסברים המלומדים של הפרשנים המבריקים. אבל אל דאגה, לא מטאור כמו סגל ירים ידיים. לא כשפוליטיקאים מאיימים לו על הפרנסה. לא הכל פוליטיקה עמית. תתרגל.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן