המפכ"ל שבתאי: "נמשיך להיאבק בנחישות, ולא ניתן לארגוני הפשיעה להרים ראש"

רב ניצב קובי שבתאי התייחס לריבוי מקרי הפשיעה החמורים שאירעו בימים האחרונים, והודיע כי המשטרה תמשיך במאבק נגדם: "ידע כל ארגון פשיעה, שהזרוע הארוכה של המשטרה תגיע אליו ותרדוף אותו בכל מקום, עד שימצא עצמו מאחורי סורג ובריח"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 13/04/21 11:05 א באייר התשפא

המפכ"ל שבתאי: "נמשיך להיאבק בנחישות, ולא ניתן לארגוני הפשיעה להרים ראש"
המפכ"ל שבתאי, צילום: דוברות המשטרה

המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי, נאם היום (ג') בטקס שקיימה המשטרה לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, והתייחס לאירועי האלימות והפשיעה שהתרחשו בימים האחרונים ברחבי הארץ.

"אנו עדים בימים האחרונים לרצף אירועים פליליים חמורים ברחבי הארץ, כשחלקם גבו חיי אדם", אמר המפכ"ל. "המאבק המשטרתי בפשיעה החמורה והעבריינים נמשך כל העת, מעל ומתחת לפני השטח, באמצעות מגוון כוחות ואמצעים,  כולל יחידות מיוחדות".

"אנחנו נמשיך להיאבק בנחישות ולסכל פשיעה חמורה ומאורגנת, למען שלום הציבור ובטחונו. נעמיק את האכיפה במישור הגלוי והסמוי, נשתמש בכל הכלים שברשותנו ולא ניתן לארגוני הפשיעה להרים ראש או נשק", אמר שבתאי. 

"ידע כל ארגון פשיעה, שהזרוע הארוכה של המשטרה תגיע אליו ותרדוף אותו בכל מקום, עד שימצא עצמו מאחורי סורג ובריח", הכריז המפכ"ל, "אין לי ספק כי אתם השוטרים, כמי שעומדים בקו הראשון ונושאים במשא הכבד, תבצעו את המוטל על המשטרה על הצד הטוב ביותר וכי במאמץ מלוכד, נוכל לכל משימותינו".