הלחץ על ימינה מתגבר: פעילי ליכוד הפגינו מול בתיהם של בנט ושקד

עשרות מפגינים המשתייכים לליכוד, התכנסו מול בתיהם של הח"כים מימינה, וקראו לעברם קריאות כנגד חבירה אפשרית ליאיר לפיד ולממשלה עם מפלגות שמאל

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/04/21 19:30 כט בניסן התשפא

הלחץ על ימינה מתגבר: פעילי ליכוד הפגינו מול בתיהם של בנט ושקד
המפגינים מול ביתו של בנט, צילום: פורום המחנה הלאומי

בחירות 2021: 23 ימים נותרו לראש הממשלה בנימין נתניהו להרכיב ממשלה, וכרגע מרב המאמצים מופנים כלפי בצלאל סמוטריץ', בניסיון לשכנע אותו להיכנס לממשלה שנשענת מבחוץ על רע"מ. לצד זאת, מאמץ עיקרי נוסף מופנה כלפי ימינה, בקריאה שיכנסו לממשלה בראשות נתניהו ולא לממשלה בשיתוף מפלגות שמאל.

הערב (א') הגיעו עשרות פעילי ליכוד להפגין מול בתיהם של יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט ויו"ר סיעת ימינה ח"כ איילת שקד, בדרישה שלא להיענות להצעתו של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, אלא להיכנס לממשלת ימין. המפגינים קראו לעבר שקד: "איילת תפסיקי להיגרר", ולעבר יו"ר המפלגה: "בנט תתבייש".

 

המפגינים קוראים לשקד שלא ללכת לממשלת שמאל

המפגינים קוראים לבנט שלא ללכת לממשלת שמאלצילום: פורום המחנה הלאומי

 

יגאל מלכה, אחד מהמפגינים אמר במהלך ההפגנה: "איילת לא יכול להיות שתלכי עם השמאל. אתם אנשי ימין וצריכים ללכת עם הימין. הלב שלנו תמיד אתכם אבל אתם נגררים עכשיו לשמאל". מפגינה נוספת הוסיפה: "אני קוראת לך איילת האהובה: בנט מוביל אותך שמאלה, אני יודעת שאת לא שמאל, את לא יכול החלטת אחריו בזה. תתעוררי ותעירי אותו גם. נהיה פה כל יום".

 

מפגינים מול ביתה של שקד

מפגינים מול ביתה של שקדצילום: פורום המחנה הלאומי