הקורונה בישראל: מקדם ההדבקה ירד ל-0.73

שיעור החיוביים ביממה האחרונה עומד על 0.6%, מספר החולים שנוספו הוא 221 מתוך כ-34 אלף בדיקות. מאז פרוץ המגפה נפטרו 6,292 חולי קורונה – 14 איש נפטרו ביממה האחרונה

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 10/04/21 20:59 כח בניסן התשפא

הקורונה בישראל: מקדם ההדבקה ירד ל-0.73
צילום: Yossi Aloni/Flash90

מגפת הקורונה נמצאת בדעיכה והתחלואה בירידה מתמשכת כבר מספר שבועות רצופים. גם בימים האחרונים מקדם ההדבקה מוסיף לרדת, והערב (ש') הוא כבר הגיע ל-0.73. שיעור הבדיקות החיוביות גם הן בירידה ועומד על 0.6%. ביממה האחרונה אומתו 221 חולים חדשים, מתוך כ-34 אלף בדיקות שנעשו. ובבתי החולים מאושפזים 268 חולים במצב קשה.

מאז פרוץ המגפה נפטרו 6,292 חולי קורונה, ביומייים האחרונים נוספו עוד 14 איש, מאז תחילת החודש נפטרו בישראל 83 חולי קורונה.  באמ"ן, מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה אומרים, היקף התחלואה ממשיך להיות נמוך, על רקע הישגי חיסון פייזר בישראל. לכאורה הנתונים המעודדיים אמורים להביא עוד הקלות אתך באמ"ן עוד זהירים: "יש לעקוב ולבחון אם ההקלות יובילו להמשך עלייה במקדם ההדבקה למרות הסימנים המעודדים הרבים, אנו ממליצים בחום להיזהר משאננות, להמשיך להקפיד על ההנחיות ולנקוט זהירות בהמשך הקלת המגבלות על המשק - בפרט בהקשרי פתיחת מערכת החינוך".

עקב מצב התחלואה היורד, שר הפנים אריה דרעי פועל לאשר מתווה לחגיגות המסורתיות וההמוניות בל"ג בעומר בהר מירון, כך דווח ב'כיכר השבת'. על פי המתווה, ההר יהיה פתוח לכלל העולים אך ההדלקות ההמוניות יתקיימו במתחמים מוגדרים, תוך חלוקת שעות בין החסידיות והגבלת מספר המשתתפים בכל אחת מהן.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן