יום השואה | מוסי רז עדיין סבור שיש מקומות שליהודים אסור לגור בהם

ח"כ מוסי רז ממרצ, הביע מורת רוח מכניסת המתיישבים לבתים בסילואן אשר נרכשו כחוק על ידי עמותת "עטרת כהנים", ובחר להגיב בציוץ תמוה אשר סותר את טענתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/04/21 13:45 כו בניסן התשפא

יום השואה | מוסי רז עדיין סבור שיש מקומות שליהודים אסור לגור בהם
ח"כ מוסי רז, צילום: פלאש 90

הבוקר  דווח, כי  במהלך ליל אמש (ד') נכנסו 15 משפחות חדשות להתגורר בשכונת סילוואן הנמצאת במזרח ירושלים. השכונה הממוקמת בין כפר השילוח למעלה הזיתים, מהווה מוקד לעימותים רבים בין התושבים הערבים ליהודים על רקע התנגדותם של הערבים המגדירים עצמם פלסטינים לכניסתם של התושבים היהודים למקום. 

חבר הכנסת רז ממפלגת מרצ, ביקר את כניסתם של התושבים היהודים לסילואן וראה בכניסתם דווקא ביום השואה "עיתוי מצמרר" וצייץ בדף הטוויטר שלו  "בעיתוי מצמרר משתלטים המתנחלים על עוד נכס בסילוואן ומטילים מורא על חיי התושבים במטרה לנשל אותם מבתיהם בשכונה. מעניין איך היו מגיבים לו הדבר היה נעשה בידי פלסטינים במערב ירושלים."

כאמור, הבתים אליהם נכנסו המתיישבים נרכשו באופן חוקי מידי בעליהם הפלסטינים על ידי עמותת "עטרת כהנים", לפני שנתיים, בית המשפט המחוזי בירושלים קבע בפסק דין מנומק, כי חברות הקשורות בעמותת 'עטרת כהנים' הן בעלות הזכויות החוקיות בשלושה מתחמים גדולים המצויים במקומות אסטרטגיים בעיר העתיקה בירושלים, מתחמים שאותם מאיישים ערבים תושבי האזור. 

 

 


 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן