בהמלצת מנדלבליט, חנין זועבי תעמוד לדין בגין עבירות מרמה וזיוף

זועבי מועמדת לדין בחשד לביצוע עבירות זיוף ומרמה בעניין מסמכי דיווח של מפלגת בל"ד שהוגשו למבקר המדינה בשתי מערכות בחירות, כלליות ומקומיות, בשנת 2013

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 06/04/21 18:47 כד בניסן התשפא

בהמלצת מנדלבליט, חנין זועבי תעמוד לדין בגין עבירות מרמה וזיוף
זועבי, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, החליט היום (ג') להעמיד לדין את חברת הכנסת לשעבר חנין זועבי, בגין עבירות זיוף ומרמה. בהחלטתו, מנדלבליט דחה את הטענות שהעלו עורכי דינה של זועבי בשימוע שקיים לה. עם זאת, על אף שחומר הראיות מלמד על עבירות פליליות לכאורה גם של מפלגת בל"ד, שבה הייתה חברה זועבי, מנדלבליט החליט כי לא התקיימו נסיבות מובהקות המצדיקות העמדה של המפלגה לדין.

ח"כ לשעבר זועבי נחקרה יחד עם כ-35 חשודים נוספים, בהם מי שהיו בכירים בזמנו במפלגת בל"ד, בחשד לביצוע עבירות זיוף ומרמה בעניין מסמכי דיווח של מפלגת בל"ד שהוגשו למבקר המדינה בשתי מערכות בחירות, כלליות ומקומיות, בשנת 2013.

עורכי הדין המייצגים את מפלגת בל"ד הגיבו לאי-העמדת המפלגה לדין: "עמדתנו ביחס למפלגת בל"ד נשמעה במסגרת שתי ישיבות שימוע, והתקבלה במלואה על ידי היועץ המשפטי לממשלה. ההחלטה שלא להגיש כתב אישום תקדימי נגד המפלגה מהווה סימן דרך חשוב ומונעת עיוות דין היסטורי".
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן