סער קורא ללפיד ובנט להיפגש: "צו השעה הוא ממשלת שינוי מאחדת"

אחרי שלא המליצו על אף מועמד, במפלגתו של גדעון סער קוראים לראשי ימינה ויש עתיד להיפגש ולפעול להקמת ממשלה, והציעו לנשיא ריבלין, "לזמן את בנט ולפיד לפגישה משותפת על מנת לנסות ולאפשר את מיצוי האפשרות להגיע להבנות עקרוניות"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 05/04/21 20:13 כג בניסן התשפא

סער קורא ללפיד ובנט להיפגש: "צו השעה הוא ממשלת שינוי מאחדת"
גדעון סער, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מפלגת תקווה חדשה החליטה הערב (ב') שלא להמליץ לנשיא המדינה על אף מועמד לקבלת המנדט, וזאת בשל אי ההסכמות בין יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, ויו"ר ימינה נפתלי בנט, על ממשלת רוטציה וההסדרים הפריטטים.

"בנסיבות הקיימות", אמרו הערב בתקווה חדשה, "בשבועיים האחרונים, עשינו מאמצים גדולים כדי להביא את הצדדים לשבת ולהגיע להסכמות, אך רק לפני יומיים התחילו להתנהל מגעים ישירים ביניהם. הזהרנו כי עיסוק באיסוף המלצות לא יביא לתוצאה הנדרשת וכך קרה- התהליך לא מוצה והתוצאה היא שכל אחד מהם המליץ היום על עצמו". 
 
במפלגתו של גדעון סער הוסיפו ואמרו כי, "יחד עם זאת המליצה היום תקווה חדשה לנשיא המדינה לנצל את הזמן שעוד נותר עד למועד שבו על הנשיא להודיע על החלטתו ולזמן את יו"ר ימינה נפתלי בנט ואת יו"ר יש עתיד יאיר לפיד לפגישה משותפת (כפי שנעשה בעבר עם נתניהו לגנץ למשל) על מנת לנסות ולאפשר את מיצוי האפשרות להגיע להבנות עקרוניות. גם אנו נמשיך לפעול מול הצדדים להשגת תכלית זאת".
 
"תקווה חדשה מצידה מודיעה מראש כי מתווה ההבנות וההסדרים הפריטטי שיגובש בין הצדדים יהיה מקובל עליה", וקראו לראשי ימינה ויש עתיד: "בנט ולפיד, עדיין לא מאוחר להגיע להבנות ולהסכמה גם בסוגיית ההמלצה. צו השעה הוא ממשלת שינוי מאחדת".