5 חשודים נעצרו בצפון אחרי שהבריחו סמים ונשק מלבנון

שיתוף פעולה של המשטרה וצה"ל הוביל למעצר החשודים, בהם קטין בן 15, לאחר שביצעו הברחה בגבול לבנון. ברכבים נמצאו אקדחים וסמים בשווי רבע מיליון שקל

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 01/04/21 15:44 יט בניסן התשפא

5 חשודים נעצרו בצפון אחרי שהבריחו סמים ונשק מלבנון
האקדחים והסמים שנתפסו, צילום: דוברות המשטרה

בפעילות משותפת של המשטרה וצה"ל סמוך לצומת גומא באזור הצפון, סוכל ניסיון הברחת נשק וסמים מסוכנים ונעצרו חמישה חשודים, ביניהם קטין בן 15. בפעילות נתפסו אקדחים וסמים מסוכנים מסוג חשיש בשווי של כרבע מיליון שקל.

יחידת הגבולות של ימ"ר צפון מקיימת מארבים שגרתיים בגבולות לבנון ירדן במטרה למנוע הברחות של אמצעי לחימה וסמים מסוכנים, כשאמש (ד'), במהלך פעילות משותפת יחד עם צה"ל בגבול לבנון, כח של יחידת הגבולות, זיהה דמויות שמגיעות  משטח ישראל לכיוון גדר הגבול ואחרי זמן קצר עוזבות את המקום.

השוטרים המשיכו במעקב אחרי הדמויות וסמוך לצומת גומא עצרו את שני הרכבים. באחד מכלי הרכב נתפסו 2 אקדחי גלוק חדשים ושני ק"ג סמים מסוכנים מסוג חשיש בשווי כולל של ב-250 אלף שקלים. חמשת החשודים נעצרו במקום והבוקר (ה'), לבקשת המשטרה, אושרה הארכת מעצרם על ידי בית המשפט.

בשלושת החודשים האחרונים, מתחילת שנת 2021, סיכלה היחידה שישה ניסיונות הברחה, במהלכם נתפסו 51 כלי נשק וכ-35 ק"ג סמים מסוכנים מסוג חשיש.