צחי הנגבי על ח"כ מהליכוד: כשאצא מהאולפן אעשה גוגל לראות מי זה

מחלוקת סוערת בליכוד סביב השאלה האם לשתף פעולה עם מפלגת רע"מ ולהישען עליה בהקמת הקואליציה. השר הנגבי תקף את קרעי: "מי זה קרעי, כשאצא מהאולפן אעשה גוגל לראות מי זה", האחרון לא נשאר חייב וענה

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 24/03/21 11:12 יא בניסן התשפא

צחי הנגבי על ח"כ מהליכוד: כשאצא מהאולפן אעשה גוגל לראות מי זה
ח"כ שלמה קרעי, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעקבות המעבר של מפלגת רע"מ מעל אחוז החסימה, הרוחות בליכוד סוערות בשל העובדה שמנסור עבאס ממשיך לשמור על עמימות באשר לאפשרויותיו בכנסת ה-24. יו"ר הקואליציה, מיקי זוהר התיייחס לעניין והבהיר: "מחובתנו לעשות הכל, אבל הכל, כדי למנוע בחירות חמישיות. יש למצות את כל האופציות הפוליטיות הקיימות על מנת להקים ממשלה שתעבוד בשביל כל אזרחי ישראל כי זה מה שחשוב כרגע למדינה שלנו".   

למרות זאת, חבר הכנסת שלמה קרעי ושר ההתיישבות צחי הנגבי חלקו באשר להישענות של הליכוד על רע"מ ואף גלשו לפסים אישיים. זה התחיל כשניב רסקין, המנחה באולפן חדשות 12, שאל את השר הנגבי האם בכוונת הליכוד להיעזר במנסור עבאס בהקמת הקואליציה, וזה ענה: "במצב הנוכחי אנחנו רואים במנסור עבאס אפשרות פוטנציאלית". קרעי ענה לו בטוויטר: "בשום פנים ואופן לא".

באולפן עימתו את הנגבי עם הדברים: "ראית שקרעי צייץ על מה שאמרת בנוגע בעבאס מבחוץ 'לא יקרה'?", וזה הגיב: "מי זה קרעי, כשאצא מהאולפן אעשה גוגל לראות מי זה". מיד לאחר מכן עלה חבר הכנסת קרעי לשידור וענה לשר ההתיישבות: "עדיף לחפש בגוגל את מי שלא מכירים מאשר לחפש בגוגל ולהתבייש". 

הנגבי לא הכיר בעבר את תושבי עוטף עזה כשירו עלינו טילים הוא אמר "זה לא לא תל אביב, זה לא מעניין, מי יודע אם צחי לא החפרפרת של גדעון סער שנשאר בליכוד".