עוצמה יהודית נגד בנט: עושה שימוש פוליטי בבני משפחתו של מיכאל בן ארי

עוצמה יהודית הגישה לוועדת הבחירות תלונה נגד בנט לאחר שמפלגתו פרסמה סרטון תעמולה, בו מופיעים תמונות בני משפחתו של חבר המפלגה לשעבר ברגעי שבר, ללא היתר לעשות שימוש בתמונות. "בנט חצה קו אדום"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 23/03/21 18:16 י בניסן התשפא

עוצמה יהודית נגד בנט: עושה שימוש פוליטי בבני משפחתו של מיכאל בן ארי
צילום: לע"מ. עודד קרני

מפלגת עוצמה יהודית הגישה לוועדת הבחירות המרכזית לכנסת תלונה נגד מפלגת ימינה לאחר שלטענתם התפרסם סרטון תעמולה - בו מופיעים תמונותיהם של אשתו וילדיו של ד"ר מיכאל בן ארי, מראשי עוצמה יהודית, כאשר הם בוכים בעיצומו של הגירוש מגוש קטיף - וזאת ללא היתר לעשות שימוש בתמונות. 

בסרטון נראים חננאל, בנו של בן ארי כאשר הוא קטין, וכן אשתו כשהיא מחזיקה את ביתה התינוקת. בעקבות זאת, כאמור, פנתה מפלגת עוצמה יהודית ליו"ר ועדת הבחירות השופט עוזי פוגלמן בדרישה להורות לימינה להסיר את הסרטון. 

"בנט חצה קו אדום", מסר ד"ר בן ארי. "מדובר בשימוש ציני באישה וילדים בשעתם הקשה ביותר למטרות פוליטיות. בזמן שאנחנו נאבקנו בגירוש גוש קטיף, בנט עסק באקזיט בחו"ל - וכעת מנסה לגרוף הון פוליטי מהמאבק שלנו. מי שעוד לא יצא להצביע ושוקל להצביע לבנט צריך לזכור היטב את הפרט הזה ולשאול את עצמו האם זהו הנציג הראוי עבורו בכנסת".

צילום: צילום מסך

צילום: צילום מסך

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן