סער: נפתלי בנט עשה טעות, הוא הבהיר לכולם שהוא בכיס של נתניהו

יו"ר תקווה חדשה אמר כי הוא לא שולל רוטציה, גם עם לפיד וגם עם בנט: "אני לא מגביל את עצמי". והבהיר שלא ישב עם מנסור עבאס ולא עם בן גביר. וגם עקיצה מעמית סגל

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 22/03/21 19:48 ט בניסן התשפא

סער: נפתלי בנט עשה טעות, הוא הבהיר לכולם שהוא בכיס של נתניהו
בנט וסער, צילום: shutterstock, יונתן סינדל, תומר ניוברג פלאש 90

יו"ר תקווה חדשה התראיין היום (ב') בערוץ 12 והגיב למסמך שבנט חתם עליו אמש ואמר כי הוא לא שולל ישיבה תחת לפיד: "אני לא מגביל את עצמי".

על האמירה של בנט שתקווה חדשה בקושי עוברת את אחוז החסימה, אמר: "זה שנפתלי בנט עשה טעות, הוא הבהיר לכולם שהוא בכיס של נתניהו והציבור ישפוט. דבר אחר שהוא בלתי מתקבל על הדעת שבא מעומד מפיץ שקר כאילו יש איזה סקר שנמצא בידו, שרשימה מתחרה  היא סביב אחוז החסימה שיומיים קודם היא 9-10" ועקץ את בנט "אני מניח שהוא לא עושה סקרים בשבת, ואחרי זה העיתונאים מבקשים ממנו ודברו תביא את הסקר והוא אומר אהההה".

סער הזכיר כי הרוטציה לא חייבת להיות עם לפיד, ושגם ראשות ממשלה ברוטציה עם בנט עומדת על הפרק. והוסיף "מה שכן, אמרתי בצורה ברורה במהלך כל מערכת הבחירות - לא מנסור עבאס ולא בן גביר. לא מאמין בממשלה שתלויה בקיצוניים לקיומה".

הליכוד הגיב: כשבנט וגדעון קורסים בסקרים הם מתחילים לומר את האמת: הצבעה עבורם תביא ממשלה עם לפיד ובחירות חמישיות, הצבעה לליכוד תביא ממשלת ימין יציבה ל-4 שנים!

במהלך אחת הראיון סער השיב על שאלה והעיתונאית דפנה ליאל אמרה הערה שהוציאה את סער מאיזון: "סליחה, אני בראיון לרפי רשף", אמר סער וניסה להשלים את תשובתו: "זה קשה שמדברים איתי מימין ומשמאל" אמר באי נוחות. העיתונאי עמית סגל זיהה את ההזדמנות ועקץ את סער: "אתה כל הקמפיין רץ עם ימין ושמאל, אתה אמור להיות כבר מורגל".


 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן