מרב מיכאלי נגד לפיד: כבר הייתה לנו יש עתיד גדולה, היא הביאה לנו את ביבי ובנט בממשלה

יו"ר העבודה תוקפת את יו"ר יש עתיד: "ברית האחים התאומים לפיד ובנט תחזור ובגדול. נקבל שוב הדתה, התנחלויות, 9D על בית המשפט העליון". מנגד לפיד תמך במפלגה המתחרה: "אם מישהו רוצה להצביע מרצ, שיצביע מרצ"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 16/03/21 17:43 ג בניסן התשפא

מרב מיכאלי נגד לפיד: כבר הייתה לנו יש עתיד גדולה, היא הביאה לנו את ביבי ובנט בממשלה
ח"כ מיכאלי, צילום: Miriam Alster/FLASH90

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי היום (ג') בהצרה פוליטית האשימה את את יו"ר יש עתיד יאיר לפיד בממשלת נתניהו: "כבר הייתה לנו יש עתיד גדולה. היא הביאה לנו את ביבי ובנט בממשלה." עקב כך דחתה את ההצבעה ללפיד ואמרה: "כדי שזה לא יקרה שוב, צריך מפלגת העבודה חזקה בממשלה. בלי מפלגת עבודה חזקה, ברית האחים התאומים לפיד ובנט תחזור ובגדול. נקבל שוב הדתה, התנחלויות, 9D על בית המשפט העליון."

במסיבת עיתונאים שנערכה היום לפיד הודיע כי הוא תומך בהצבעה למפלגת מרצ: "אם מישהו רוצה להצביע מרצ, שיצביע, חשוב שיעברו את אחוז החסימה." ומנגד לא תמך במפלגת העבודה. כעת מיכאלי תוקפת את לפיד וקוראת לא להצביע לו בטענה כי הוא יחבור לנתניהו ובנט.

מיכאלי טוענת כי גם החברות בין לפיד לבנט תחזור: "כדי שברית האחים ביבי בנט לא תחזור, אנחנו צריכות העבודה חזקה בממשלה. בשביל שינוי, בשביל החלפת נתניהו – זה לא משנה אם זה 18 או 20 מנדטים, צריך 61 מנדטים." והוסיפה "בשביל 61 מנדטים צריך העבודה חזקה בממשלה. בשביל שנוכל להעביר את התוכנית למניעת פגיעה מינית במדינת ישראל, להגן על נפגעות ונפגעים, צריך העבודה חזקה."

דבריה של מיכאלי מפתיעים עקב ראיון שקיימה היום בו אמרה כי היא מוכנה לשבת עם בנט וסער כדי להחליף את נתניהו: "כבר מהתחלה אמרתי שאשב בקואליציה עם בנט וסער אם יהיה צריך את זה להחליף את נתניהו. זו לא כותרת חדשה. זה לא מה שהייתי שמחה או רוצה לעשות באופן רגיל, אבל מתוך הבנה שהחלפת נתניהו ככל שאיננה תנאי מספיק, היא תנאי הכרחי לשחרר את מדינת ישראל מהעיוות החמור שקרא לה בשנים האחרונות".  

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן