מרב מיכאלי: בשביל להחליף את נתניהו אשב בקואליציה עם בנט וסער

יו"ר מפלגת העבודה מתייחסת להחלפת נתניהו ולאפשרות שתשב עם ימינה ותקווה חדשה, "זה לא מה שהייתי רוצה באופן רגיל", ותוקפת את יו"ר כחול לבן, "אי אפשר לסמוך עם בני גנץ. הוא ריסק את כוחו של המרכז-שמאל וצריך לפרוש".

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 16/03/21 11:28 ג בניסן התשפא

מרב מיכאלי: בשביל להחליף את נתניהו אשב בקואליציה עם בנט וסער
צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מרב מיכאלי, יו"ר מפלגת העבודה, הבטיחה לעצמה מקום בכנסת הבאה, כך לפי כל הסקרים שהתפרסמו מאז נבחרה לתפקיד. הבוקר (ג') בראיון לכאן חדשות קראה מיכאלי לראש הממשלה החליפי בני גנץ, שהסקרים אינם מחמיאים לו, לפרוש מהמירוץ לכנסת ואמרה כי אי אפשר לסמוך עליו.

"מי שרוצה להחליף את נתניהו לא יכול לסמוך על בני גנץ שהוא יעשה את הדבר הזה. היינו שם, שילמנו את מלוא המחיר, התרסקנו בצורה הכי כואבת שיש. זה ריסק את כוחו של מחנה המרכז-שמאל. חד משמעית, כחול לבן ובני גנץ צריכים לפרוש. מרצ צריכה לעבור ומפלגת העבודה שבלעדיה אין קואליציה לשינוי צריכה להיות גדולה וחזקה". 

על הממשלה הבאה והקואליציה האפשרית היא אמרה: "ברור שהקואליציה הקרובה, אם תהיה וככל שתהיה קואליציה של 61 להחלפת נתניהו היא תצטרך למצוא איזשהו קונצנזוס שיהיה יחסית מאוד צר".

מיכאלי הבהירה "כבר מהתחלה אמרתי שאשב בקואליציה עם בנט וסער אם יהיה צריך את זה להחליף את נתניהו. זו לא כותרת חדשה. זה לא מה שהייתי שמחה או רוצה לעשות באופן רגיל, אבל מתוך הבנה שהחלפת נתניהו ככל שאיננה תנאי מספיק, היא תנאי הכרחי לשחרר את מדינת ישראל מהעיוות החמור שקרא לה בשנים האחרונות". 

בכחול לבן הגיבו: "אם לא נצליח להחליף את ביבי ביחד, באפריל הוא ישיג לעצמו חסינות ויבטל לעצמו את המשפט. מיכאלי שכחה מי היריד ומעדיפה לשקר ולפגוע במחנה. אם מזימת אפריל מתקיימת  מיכאלי מעדיפה והשקרים שלה יהיו חתומים עליה". 

מיכאלי: "שמעתי כבר את התגובה הזו. היא לא חדשה. זה חוזר, כאילו קופי פייסט הם עושים. כחול לבן מאשימים אותי בשקרים? האירוניה מתאבדת".