ההמשלה אישרה: טיולים במערכת החינוך וטיסות כל היעדים

הממשלה עדכנה את הרמזור כך שיותר ישובים יחזרו למערכת החינוך. בנוסף תתאפשר הגעה לארץ מכל יעד, אך מספר החוזרים יוגבל ל-3,000

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/21 10:52 ב בניסן התשפא

ההמשלה אישרה: טיולים במערכת החינוך וטיסות כל היעדים
צילום: חגי עוז רשות הטבע והגנים

הממשלה אישרה עדכון לרמזור - רשימת הרשויות, היישובים והאזורים בהם ניתן לפתוח את מערכת החינוך, כך שיהיו מעודכנות לפי חיתוך הרמזור נכון לאתמול. העדכון נכנס לתוקף החל מהיום (ב').

הממשלה בנוסף אישרה אמש תיקונים בפתיחת מערכת החינוך: ניתן לקיים טיולים בשטח פתוח לתנועות נוער, ולקבוע את התנאים לקיום הטיולים, במתווה דומה למתווה שחל לגבי טיולים בבתי ספר (החל מיום שלישי, ה-16.3.21). בנוסף ניתן לאפשר לכיתות י"א ו-י"ב ולפנימיות על תיכוניות שבהן שיעור התלמידים  המחוסנים עומד על 90% ומעלה לקיים טיולים הכוללים לינה (החל מיום שלישי, ה-16.3.21). 

הממשלה אישרה את תיקוני תקנות התעופה באופן הבא: ביטול המגבלה בתקנות על היעדים מהם ואליהם ניתן להפעיל טיסות ציבוריות, כך שניתן יהיה להפעיל טיסה לישראל מכל יעד. מפעיל השדה יוגבל בהקצאת סלוטים לטיסות נוחתות בהתאם למכסה של 3,000, ובהתאם לכללי ריחוק חברתי וחובת ביצוע בדיקות בשדה התעופה. יצוין כי סמכות שר הבריאות לבטל טיסה ספציפית שמסכנת את בריאות הציבור תישמר. וכן החזרת האפשרות של טיסה ייעודית לפעול כטיסת מטען בכיוון שבו אינה מטיסה נוסעים.

הממשלה הודיעה כי השינויים בתחום התעופה יכנסו לתוקף החל מיום שלישי הקרוב.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן