מתל שבע והרשות הפלשתינית: 8 עצורים בחשד לסחר באמל"ח

בתום חקירה משותפת למשטרה והשב"כ, נעצרו 8 חשודים תושבי הנגב והרשות הפלשתינית בחשד לסחר חלקי נשקים וכלי נשק שלמים, בין הדרום ושטחי יהודה ושומרון. "הנשקים מגיעים בסופו של דבר לידיהם של ארגוני טרור ומשמשים לפיגועים נגד ישראלים", אומרים במשטרה

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 14/03/21 16:13 א בניסן התשפא

מתל שבע והרשות הפלשתינית: 8 עצורים בחשד לסחר באמל"ח
כוונות ומחסניות שנתפסו במהלך החקירה, צילום: דוברות המשטרה

אחרי חודשים ארוכים, הסתיימה היום (א') חקירה סמויה ומשותפת לחוקרי מחלק פח"ע ביחידה המרכזית נגב ולשירות הביטחון הכללי שעניינה פרשיית סחר באמצעי לחימה בין תושבי תל שבע ותושבי הרשות הפלשתינית. 

ב-1 בפברואר האחרון, הפכה החקירה לגלויה ובלשי ימ"ר נגב בסיוע שוטרי תחנת עיירות ולוחמי מג"ב עצרו 8 חשודים, בהם, שישה תושבי תל שבע ושניים מהרשות הפלשתינית בעבירות סחר באמצעי לחימה, בתוכם כלי נשק רגילים ומוסבים, ועשרות חלקי נשק.

במהלך החקירה שוחררו שניים מהחשודים תושבי תל שבע, בעוד ההליך הפלילי נגד שאר המעורבים נמשך בחשד לסחר באמל"ח. עם תום מלאכת החקירה הוגשה כנגד החשודים הצהרת פרקליטות דרום להגיש כנגדם כתב אישום, ומחר הם יובאו בפני בית המשפט המחוזי בבאר שבע.

ממשטרת ישראל נמסר כי "המשטרה והשב"כ רואים בחומרה מעורבות של אזרחים ישראלים בסחר באמצעי לחימה מול גורמים באזור יהודה ושומרון. מכירה של חלקי נשק, כמו גם אמל"ח שנגנב מבסיסי צה"ל, מזינה תעשייה מסוכנת של ייצור נשקים מאולתרים במחרטות באיו"ש, אשר מגיעים בסופו של דבר לידיהם של ארגוני טרור ומשמשים לפיגועים נגד ישראלים".

נשקים שנתפסו במהלך החקירה

נשקים שנתפסו במהלך החקירהצילום: דוברות המשטרה

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן