השרה תמנו שטה: "לא אאפשר לנתניהו לעשות קרקס פוליטי על גב העולים החדשים"

יממה לפני נחיתתם של עולי אתיופיה בנמל התעופה בן גוריון, הודיעה שרת העלייה והקליטה כי היא מבטלת את טקס קבלת הפנים. עוד קודם לכם ביטל שר הביטחון את השתתפותו בטקס "עקב הזיהום הפוליטי של נתניהו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 10/03/21 12:42 כו באדר התשפא

השרה תמנו שטה: "לא אאפשר לנתניהו לעשות קרקס פוליטי על גב העולים החדשים"
השרה תמנו שטה עם נחיתת עולים מאתיופיה בשנה שעברה, צילום: פלאש 90

תמנו שטה נגד רגב ונתניהו. שרת העלייה והקליטה, פנינה תמנו שטה, ביטלה היום (ד') את טקס קבלת הפנים שאמור היה להיערך מחר בנמל התעופה בן גוריון, לכבוד הגעתם של 300 עולים חדשים מאתיופיה במסגרת מבצע העלייה "צור ישראל", ועוררה סערה.

השרה תמנו שטה ביטלה את הטקס, ואמרה: "לא אתן לרגב ולנתינהו לעשות קרקס פוליטי על גב העולים החדשים, מבטלת את הטקס אדאג לקבלת פנים צנועה". הליכוד שכח ציונות וממלכתיות מהן, ומחרב כל חלקה טובה ובעיקר קבלת פני עולים שהמתינו שנים ארוכות רק בשם פוליטיקה זולה וקישוש קולות יוצאי אתיופיה".

עוד לפני כן, הודיע שר הביטחון בני גנץ, כי לא יגיע לטקס "עקב הזיהום הפוליטי של נתניהו". גנץ אמר הבוקר לשרה תמנו שטה כי מבצע העלאת העולים שהיא מובילה בהצלחה, על אף הערמת הקשיים על ידי נתניהו, הוא אקט ציוני חשוב שאסור להפוך אותו לקרקס פוליטי כפי שנתניהו ביקש לעשות באמצעות שליחתו - שרת התחבורה מירי רגב.

נציין, כי הסערה החלה אתמול עם פנייתה של רגב ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בבקשה שימנע את השתתפותו של גנץ בטקס קבלת הפנים לעולים החדשים, בטענה כי השתתפותו תהיה "תעמולת בחירות של גנץ בנתב"ג" וכי אין לו זיקה לעולים, שהם האחרונים שיגיעו לארץ במסגרת המבצע".

מחר תנחת הטיסה התשיעית במסגרת מבצע "צור ישראל" שהחל בחודש דצמבר בשנה שעברה.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן