יאיר גולן: "בן גביר מחבל" | יו"ר עוצמה יהודית: "תסיר את החסינות"

בעקבות קריאתו של בן גביר לחקור את יו"ר מפלגת מרצ בגין בגידה, תקף אותו סגן הרמטכ"ל לשעבר: "המחבל שלא גויס לצה״ל, איתמר בן גביר, חושב שצריך לחקור את ניצן הורוביץ בחשד לבגידה- לא פחות". בן גביר מצידו קרא לגולן להסיר את חסינותו כדי שיוכל לתבוע אותו

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 08/03/21 10:05 כד באדר התשפא

יאיר גולן: "בן גביר מחבל" | יו"ר עוצמה יהודית: "תסיר את החסינות"
יאיר גולן, צילום: Miriam Alster/Flash90

סגן הרמטכ"ל לשעבר וחבר הכנסת מטעם מרצ, יאיר גולן, תקף הבוקר (ב') את יו"ר עוצמה יהודית בחשבון הטוויטר שלו ואמר: "המחבל שלא גויס לצה״ל, איתמר בן גביר, חושב שצריך לחקור את ניצן הורוביץ בחשד לבגידה- לא פחות".

"מועמד לכנסת רוצה לכלוא או להוציא להורג ח"כ אחר שאמר אמירה שהוא לא מסכים איתה", אמר גולן והוסיף: "זאת המדינה שתהיה לנו אם בן גביר ונתניהו ירכיבו ממשלה. זאת המדינה שתהיה לנו אם מרצ לא תעבור". 

יו"ר עוצמה יהודית והמועמד ברשימת הציונות הדתית לכנסת, איתמר בן גביר, הגיב לדבריו של גולן ואמר: "אני מצפה לראות האם בעוד שבועיים כאשר מזהה התהליכים יתרסק מתחת לאחוז החסימה יהיה לו את האומץ לכתוב שוב את אותם דברים כשכבר יהיה נטול חסינות. בינתיים, אני קורא לו להסיר את החסינות ולהתמודד מולי בתביעת דיבה בבית המשפט".

בן גביר קרא בשבת לפתוח בחקירה נגד יו"ר מרצ ניצן הורוביץ, בעקבות אמירתו לפיה היה מקום לפתיחה בחקירה נגד ישראל בהאג: "מדובר בחציית קו אדום. היועץ המשפטי לממשלה חייב להורות עוד הערב על הסרת החסינות של הורוביץ ולהורות על פתיחה בחקירה נגדו בחשד לבגידה במדינת ישראל. מי שתומך בהעמדת חיילי צה"ל לדין בבית דין אנטישמי ששואף רק לפגוע במדינת ישראל, אין לו מקום בכנסת. אחרת לא נוכל להסתכל בעיניים לקציני וחיילי צה"ל". בנוסף, שלח בן גביר הערב מכתב ליועמ"ש בו ביקש לפתוח בחקירה נגד הורוביץ.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן