מגדלי עזריאלי: שלט בחירות של מיכאלי על חשבונה של שקד

הנהלת מגדלי עזריאלי הורידה שלט שהציבה מפלגת ימינה בטענה שאינה מפרסמים תכנים פולטיים, אך החליפה אותו בקמפיין של מפלגת העבודה. שקד: "הדמוקרטיה לא הגיעה לתל אביב"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 07/03/21 14:30 כג באדר התשפא

מגדלי עזריאלי: שלט בחירות של מיכאלי על חשבונה של שקד
צילום: Miriam Alster/Flash90

16 ימים לפני הבחירות ושלטי החוצות של הקמפיינים פרוסים ברחבי המדינה. גם מפלגת ימינה הציבה שלט באחד מהמקומות המרכזיים במדינה, מגדלי עזריאלי בתל אביב. בשלט הופיעה ח"כ איילת שקד מגיבה להדלפת הזיוף שלה בשיר מיוחד שיצא ליום האישה, בשלט נכתב: "לא יודעת לשיר אבל יודעת להוריד מיסים". 

העיתונאי יהודה שלזינגר פרסם כי סוכם שהשלט יוצב שם לשבועיים, אבל הנהלת עזריאלי החליטה להוריד אותו בטענה שהיא לא מפרסמת תכנים פוליטיים. לכאורה הדבר לגיטימי, אך לאחר שהקמפיין של ימינה הוסר, פורסם במקומו שלט של מפלגת העבודה עם תמונתה של ח"כ מירב מיכאלי, יו"ר מפלגת העבודה.

ח"כ שקד הגיבה על ההחלטה: "קבוצת עזריאלי בחרה להסיר שלט של ימינה, שנלתה לפרק זמן של שבועיים אחרי 24 שעות בלבד, בטענה כי אינם מפרסמים תוכן פוליטי. אך במקביל המשיכו לפרסם שלט חוצות במיקום מרכזי של מפלגת שמאל. מצער מאוד לראות שהדמוקרטיה לא הגיעה לת"א, ולא בפעם הראשונה. ימין אסור, שמאל מותר".

מהנהלת עזריאלי נמסר לשלזינגר: "קבוצת עזריאלי אינה מתירה פרסום הכולל תכנים פוליטיים בנכסיה וכך הנחתה באופן חד וברור את חברות השילוט. הללו פעלו בניגוד להנחיה הברורה שניתנה ועל כן הקבוצה פועלת להסרת השילוט האמור".


 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן