נתניהו: "אל תצביעו לגדעון או בנט כי הם יעבירו קולות ללפיד"

ראש הממשלה התייחס להישגיו ולהישגי הממשלה בכנס הליכוד הראשון שנערך תחת הנחיות התו הירוק, וכינס באולם בפתח תקווה 300 ממצביעי הליכוד. "זה אני או לפיד - זו הבחירה האמיתית" אמר נתניהו

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 04/03/21 20:56 כ באדר התשפא

נתניהו: "אל תצביעו לגדעון או בנט כי הם יעבירו קולות ללפיד"
נתניהו, צילום: Miriam Alster/FLASH90

פחות משלושה שבועות ליום הבחירות, והליכוד קיים הערב (ה') כנס של המפלגה בפתח תקווה, לראשונה תחת תקנות התו הירוק, כאשר 300 הנוכחים במקום הם בעלי תעודת מתחסן או מחלים, ביניהם גם חברי כנסת מהליכוד וחברי מרכז המפלגה.

בנאומו לנוכחים, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו להישגי הליכוד והממשלה: "האנשים האלה מצייצים, מברברים את עצמם לדעת, אין להם שום ניסיון, שום הישגים, שום דבר, ואנחנו באים עם מיליוני חיסונים, עם כלכלה מהטובות בעולם. אני מביא ארבעה הסכמי שלום והם אמרו שהדרך היחידה להשיג שלום עם העולם הערבי זה להביא את הגבול לפתח תקווה, ולעקור מאה אלף יהודים. זה לפיד כראש ממשלה, זה יאיר ׳חמישה חיסונים׳ לפיד". 

"אני פעלתי במהלך השנים בשקט אבל נתתי סימנים שאנחנו משנים את המודל המטורף הזה של עקירת יהודים תמורת שלום, למודל אחר", אמר נתניהו והדגיש, "הדוקטורינה שלי, שלום תמורת שלום, שלום מתוך עוצמה, שלום לא מהרכנת ראש אלא מזקיפת קומה, ועשינו את זה, בניגוד אליהם". 

ראש הממשלה המשיך להתייחס להישגיו, והפעם בזירה מול איראן. "עוד דבר, איראן. בסוף מי יגן על כולנו? עליכם, מפני איום של השמדה? איראן רוצה לפתח נשק גרעיני כדי להשמיד את כולנו ואני מבקש שתפנו לחברים שלכם, לאלו שנשארים בבית ורוצים להצביע לגדעון, לבנט או ללפיד, כי תקבלו את לפיד כראש ממשלה אם לא תצביעו עבורנו. הוא היה שר האוצר הגרוע בתולדות המדינה, הוא היה בעד הסכם הגרעין השערורייתי והמסוכן, הוא רוצה להיות ראש הממשלה?". 

"אתם יודעים שהמציאות הבינלאומית השתנתה, יש רצון לחזור חזרה להסכם המטורף הזה. מי יעמוד, יאיר לפיד שירכין ראש? או אני שאעמוד מול כל העולם? לא אהסס מול כל דבר שמאיים על המדינה שלנו. לא אהסס בשום דבר. מי יביא לנו את החיסונים הבאים? מי יביא הסכמי שלום? מי ידאג לכלכלה שלנו? ומי ישמור מפני איראן? זה אני או לפיד - זו הבחירה האמיתית", אמר נתניהו וסיכם בקריאה לתומכיו: "אל תשבו בבית כי תקבלו את לפיד, אל תצביעו לגדעון או בנט כי הם יעבירו קולות ללפיד".