הלחץ עבד: מנכ"ל פייזר דחה את ביקורו המתוכנן בישראל

ביקורו של אלברט בורלא תוכננה לתחילת השבוע הקרוב אך בוטל. בחברה הבטיחו לתאם ביקור חדש, "כאשר המגבלות הנובעות מווירוס הקורונה יוסרו או ישתפרו, ויאפשרו תנאי ביקור טובים" | מנכ"ל חברת התרופות ספג בשבועיים האחרונים קריאות לבטל את הגעתו, בשל החשש כי תנוצל לצרכי תעמולת בחירות מצד ראש הממשלה

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 04/03/21 18:42 כ באדר התשפא

הלחץ עבד: מנכ"ל פייזר דחה את ביקורו המתוכנן בישראל
חיסוני פייזר. המנכ"ל לא יגיע לביקור בארץ , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אלברט בורלא, מנכ"ל חברת פייזר, הודיע היום (ה') כי ביקורו שתוכנן ליום ראשון הקרוב, נדחה עקב מגבלות הקורונה. בהודעת החברה נכתב: "אנחנו ממשיכים להיות מעוניינים בביקור בישראל ובפגישות עם מקבלי החלטות, בכירי מערכת הבריאות ואנשי המקצוע שלוקחים חלק במבצע החיסונים המוצלח בישראל. הביקור יתואם בהמשך, ככל הנראה, לקראת סוף האביב, כאשר המגבלות הנובעות מווירוס הקורונה יוסרו או ישתפרו, והן יאפשרו תנאי ביקור טובים".

על רקע החשש ממחסור בחיסונים נגד קורונה של חברת פייזר, פורסם לפני כשבועיים כי מנכ"ל חברת התרופות, תיכנן להגיע לישראל בתחילת השבוע הקרוב ולהיוועד עם ראש הממשלה. 

ביקורו של בורלא, כשבועיים לפני יום הבחירות, עוררה גל קריאות למנכ"ל להימנע מהגעה לארץ כדי שזו לא תיחשב כתעמולת בחירות. סיבת הביקור הרשמית היא שמטרת הגעתו של בורלא היא דיון בנושא מרכז הייצור של החברה בישראל, שעליו הכריז ראש הממשלה נתניהו לפני כשבוע.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן