אבי ניסנקורן קיבל תפקיד חדש

שר המשפטים לשעבר מונה לתפקיד חדש, "עמית בכיר אורח במכון הישראלי לדמוקרטיה". במסגרת תפקידו במכון יקדם ניסנקורן יוזמות להתאמת שוק העבודה לעידן שאחרי משבר הקורונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/03/21 10:50 יט באדר התשפא

אבי ניסנקורן קיבל תפקיד חדש
ניסנקורן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר קצת יותר מחודש מאז הודיע על כך שהוא לוקח "פסק זמן" מהחיים הפוליטיים, שר המשפטים לשעבר, אבי ניסנקורן, קיבל תפקיד חדש: עמית בכיר אורח במכון הישראלי לדמוקרטיה. כך פרסמה הבוקר (ד') שירית אביטן כהן.

"במסגרת תפקידו במכון יקדם ניסנקורן יוזמות להתאמת שוק העבודה לעידן שאחרי משבר הקורונה, לשיפור דרכי עבודת הממשלה ויתגבר את מאמצי המכון לחיזוק מוסדות הדמוקרטיה ושלטון החוק".

כזכור, לאחר שפרש מתפקידו כשר המשפטים ועזב את כחול לבן, הצטרף למפלגת הישראלים של רון חולדאי, ומעט לפני שחולדאי הודיע על פרישה מהמרוץ לבחירות לכנסת ה-24, הודיע ניסנקורן כי הוא עוזב גם את הישראלים. "לאחר שנים ארוכות כאיש ציבור, אני לוקח היום פסק זמן. כאשר המחנה זקוק לחיבורים כדי לשרוד, וישנם ריבוי מפלגות ומועמדים, החלטתי שמוטב לזוז הצדה ולקחת פסק זמן. אני מעריך את רון חולדאי ואת מועמדי הישראלים, ואמשיך לסייע ככל יכולתי במאבק נגד השחיתות, ולמען כלכלה חברתית ודמוקרטיה יציבה", אמר.


(חולדאי לאחר הודעת ניסנקורן)