אבי ניסנקורן הודיע לחולדאי: לוקח פסק זמן מהפוליטיקה

שר המשפטים לשעבר, שהתפטר וחבר למפלגת 'הישראלים', הודיע לרון חולדאי כי הוא "לוקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 31/01/21 11:23 יח בשבט התשפא

אבי ניסנקורן הודיע לחולדאי: לוקח פסק זמן מהפוליטיקה
אבי ניסנקורן, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

סופה של מפלגת 'הישראלים'? שר המשפטים לשעבר, אבי ניסנקורן, שחבר למפלגתו של רון חולדאי רק לפני חודש, הודיע היום לראש עיריית תל אביב ויו"ר המפלגה כי הוא "לוקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים".

לדברי ניסנקורן, "לאחר שנים ארוכות כאיש ציבור, אני לוקח היום פסק זמן. כאשר המחנה זקוק לחיבורים כדי לשרוד, וישנם ריבוי מפלגות ומועמדים, החלטתי שמוטב לזוז הצדה ולקחת פסק זמן. אני מעריך את רון חולדאי ואת מועמדי הישראלים, ואמשיך לסייע ככל יכולתי במאבק נגד השחיתות, ולמען כלכלה חברתית ודמוקרטיה יציבה".

בסקרים האחרונים קרסה המפלגה מתחת לאחוז החסימה, והציפייה של חולדאי להתמודד על ראשות הממשלה נראית רחוקה מתמיד. בימים האחרונים מופעל לחץ כבד על חולדאי להתאחד עם מפלגת העבודה כמספר 2 של מרב מיכאלי.

חולדאי הגיב ואמר כי "אני מכבד את אבי ובחירתו ומודה לו על הדרך המשותפת. אני אמשיך לעבוד ללא הרף כדי לאחד את מחנה המרכז-שמאל. ברור לכל שהדרך היחידה לייצר כח משמעותי היא ביחד, וכל אחד יצטרך לוותר. הציבור דורש בצדק איחוד עכשיו - ובכך אני מרוכז".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן