"הוא בהיסטריה": שאשא-ביטון עונה להאשמות של נתניהו

לשאלה איך ישראל הגיעה למצב של כמעט 6,000 נפטרים מהקורונה, ענה ראש הממשלה: "תשאלו את השאשות והפאקות". מספר 2 בתקווה חדשה לא נותרה חייבת ואמרה: "הוא מוביל ומדרדר את ישראל לתהום עמוקה מאוד. לא ארד לרמתו"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 01/03/21 11:18 יז באדר התשפא

"הוא בהיסטריה": שאשא-ביטון עונה להאשמות של נתניהו
שאשא ביטון. ענתה לנתניהו, צילום: Hadas Parush/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין הבוקר (ב') לאריה גולן ברשת ב', בראיון שהיה רצוף הערות מצידו של המראיין. נתניהו נשאל על ידי גולן איך הגענו למצב בו יש כמעט 6000 קורבנות וענה על כך: "תשאל את השאשות והפקות, את הפקה פקה. תשאל את כל האנשים שאמרו שזה כלום, שזה שפעת. אין שום סיבה שמישהו ימות, הבאתי מיליוני חיסונים".

מספר 2 במפלגת תקווה חדשה, ויו"ר ועדת הקורונה יפעת שאשא-ביטון, הגיבה לדברים שכוונה אליה ואמרה: "ראש הממשלה בהיסטריה. זה המשך קמפיין הנה נה נה שהוא מוביל ומדרדר את ישראל לתהום עמוקה מאוד. הזלזול שלו באזרחי מדינת ישראל ובקורבנות הקורונה הוא אחד משיאי השפל של האיש הזה, שפעם נחשב לראש ממשלה מכובד. לא ארד לרמתו. אמשיך להאבק למען אזרחי מדינת ישראל, ללא מורא, עם קול ההגיון שבתוכי". 

גדעון סער יושב ראש מפלגה של שאשא-ביטון יצא אף הוא להגנתה: "ד״ר יפעת שאשא-ביטון היא אישה חזקה ומצליחה שבנתה את עצמה בעשר אצבעות. מילדות בקרית-שמונה היא בנתה בנחישות ובהתמדה דרך מרשימה ומעוררת השראה. היא מהווה מודל והשראה לנשים רבות בישראל ולצעירים רבים בפריפריה. אני גאה בשותפות שלי איתה למען שינוי לישראל. האופן המקומם והפוגעני שבו התבטא הבוקר כלפיה נתניהו בייש פעם נוספת את התפקיד אותו הוא נושא. התשובה לנתניהו תגיע בקרוב: ד״ר יפעת שאשא-ביטון תהיה שרת החינוך הבאה של ישראל".