טרגדיה: עובר מת ברחם אמו לאחר שנדבק ממנה בקורונה

למרכז רפואי מאיר הגיעה הריונית עם קורונה בשל היעדר תנועות של העובר. בבדיקה שנערכה התגלה, כי העובר שהיא נושאת ברחמה נמצא ללא רוח חיים וכי גם הוא נדבק בנגיף הקטלני. מספר המתים עלה במהלך השבת ל-5,726

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 27/02/21 21:05 טו באדר התשפא

טרגדיה: עובר מת ברחם אמו לאחר שנדבק ממנה בקורונה
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

למרכז רפואי מאיר הגיעה הערב (ש') אישה בשבוע ה-36 להריונה בשל היעדר תנועות של העובר. בבדיקה שנערכה נמצא כי העובר ללא רוח חיים ולרופאים לא נותרה ברירה אלא לילד את האישה. בנוסף, בבדיקות מעבדה שנערכו, נמצא שגם העובר וגם אמו היו מאומתים לקורונה.

הטרגדיה שאירעה הערב מגיעה לאחר שלפני כשבוע וחצי, חולת קורונה בת 29 עברה לידה שקטה בבית החולים אסותא באשדוד, לאחר שהעובר שלה אובחן כמת. העובר והשלייה נבדקו - ונמצאו כחיוביים לנגיף. בבית החולים העריכו בסבירות גבוהה כי העובר מת מהנגיף.

משרד הבריאות עדכן הערב (ש') את נתוני תחלואת נגיף הקורונה בישראל. עד כה, מתו מהמחלה הקשה 5,726 ישראלים. במהלך היממה האחרונה אומתו לנגיף 3,690 בני אדם נוספים, ומתוך 64,308 בדיקות שנערכו, 5.9% חזרו חיוביות. עד כה נדבקו 752,398 ישראלים ובפועל ישנם 39,756 חולים פעילים. בבתי החולים מאושפזים 1,236 חולים, מתוכם  760 במצב קשה, 302 במצב קריטי ועוד 244 מונשמים. 

צילום: ללא


דוח אמ"ן שהתפרסם אתמול מתריע מפני התפרצות מחודשת של נגיף הקורונה בישראל. מהדוח עולה כי מקדם ההדבקה ממשיך את מגמת הימים האחרונים ועלה ל-0.97. כל חולה מדביק בממוצע קרוב לאדם אחד אך הנתון צפוי להמשיך ולעלות גם בימים הבאים. בעקבות כך, באמ"ן סבורים שיש להמתין עם פתיחת המשק ביום ראשון, עד שינוי מגמת התחלואה.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן