הוגש כתב אישום נגד חשוד בגניבת 7 ספרי תורה מבית כנסת בשדרות

בתחילת החודש נגנבו ספרי תורה מבית הכנסת בעיר הדרומית, ולאחר חקירה קצרה התגלתה זהות החשודים והם נעצרו ונלקחו לחקירה. הספרים שתוכננו להימכר התגלו במחסן באחד מיישובי האזור והוחזרו במצב טוב לבית הכנסת

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 25/02/21 15:03 יג באדר התשפא

הוגש כתב אישום נגד חשוד בגניבת 7 ספרי תורה מבית כנסת בשדרות
הספרים מוחזרים לבית הכנסת על ידי השוטרים, צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש היום (ה') נגד החשוד המרכזי בגניבתם של 7 ספרי תורה מבית כנסת בעיר שדרות. החקירה בתחילת החודש, כאשר גבאי בית הכנסת על שם הצוללת אח"י דקר בעיר שדרות, הבחין כי שבעה ספרי התורה נגנבו מבית הכנסת. שווי הספרים מוערך בכ-640 אלף שקל.

חקירת המשטרה נוהלה על ידי תחנת שדרות יחד עם יחידה מרחבית לכיש, והובילה תוך מספר ימים לזהותם של מספר חשודים, בהם החשוד המרכזי כמי שביצע את הגניבה מבית הכנסת והסתיר את ספרי התורה במושב נוגה.

בפשיטה שערכו השוטרים על המשק והמחסן, נמצאו כל ספרי התורה במצב טוב, ובמקביל לכך כוחות משטרה נוספים עצרו את החשודים. שוטרי תחנת שדרות החזירו את הספרים לבית הכנסת.

לפי כתב האישום שהוגש, מתברר כי החשוד, בן 45 תושב שדרות, ניסה על פי החשד למכור את אחד מספרי התורה. היום, יחידת התביעות במרחב לכיש הגישה נגדו כתב אישום בבית המשפט השלום באשקלון, ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים. החקירה בעניינם של החשודים הנוספים עודנה נמשכת במטרה למצות גם עמם את הדין.