מלחמת ירושלים והשומרון: איפה השלג הכי שווה בארץ?

ראש מועצת שומרון וראש עיריית ירושלים פתחו בקרב פייסבוק הומוריסטי בשאלה הקריטית איפה היה שלג יותר יפה, בשומרון או בירושלים. יוסי דגן למשה ליאון: "זה שלג", ליאון: "בירושלים אין דרך להתחרות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/21 18:19 ו באדר התשפא

מלחמת ירושלים והשומרון: איפה השלג הכי שווה בארץ?
ירושלים, הבוקר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מלחמת שלג. ראש מועצת שומרון יוסי דגן, וראש עיריית ירושלים משה ליאון, פתחו בקרב פייסבוק הומוריסטי בשאלה הקריטית איפה היה שלג יותר יפה בשומרון או בירושלים.

דגן העלה תמונות מהשלג שכיסה את הרי השומרון, הזמין את כל הציבור להגיע וכתב: "השלג חכם - השלג כבר הגיע, בואו לטייל בשומרון המקום היפה בעולם".דגן תייג את ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, עקץ אותו וכתב: "נה נה נה נה", כפרפרזה לדברים של ראש הממשלה נתניהו ליונית לוי בראיון שערכה עמו השבוע. דגן כתב למשה ליאון בחיוך: "זה שלג".

צילום: רועי חדי


ליאון לא נשאר חייב וענה: "יוס'לה אני באמת אוהב אותך ואת השומרון, אבל בירושלים אין דרך להתחרות, קבל תמונה מהעיר הכי יפה בעולם". 

דגן אתגר אותו חזרה והציע לו להגיע לסייר בשומרון ולהחליט יחד מי מנצח במלחמת השלג היפה בארץ: "משה אחי היקר, נכון שירושלים היא תמיד מס' 1, אבל תודה השומרון מס' 1.2 - תמיד לידכם,
אני באמת אוהב אותך גם, אבל תודה שבשלג השנה אנחנו הנאמבר וואן. מזמן לא סיירנו יחד בשומרון, מוזמן לבוא לראות - ואתה תחליט מי מנצח. קבל תמונה מהר ברכה המושלגת במרומי הר גריזים".

למלחמת השלג הצטרף ראש המועצה המקומית קריית ארבע אליהו ליבמן שכתב: "אין על השומרון יוסי היקר, אבל עיר האבות קרית ארבע חברון יש רק אחת ויחידה בואו ותהנו גם וגם..". 

צילום: רועי חדי