ראש עיריית פתח תקווה פנה לשר האוצר: אשר הוזלה בארנונה לתושבים שהתחסנו

רמי גרינברג פנה לשרי האוצר והפנים בבקשה שיאשרו לתושבי עירו שהתחסנו הנחה של 50% בארנונה. "החיסון הוא הכרחי לשמור על חיי אדם ובכדי שנוכל להחזיר את הכלכלה למסלול ומערכת החינוך והחיים לשגרה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 11/02/21 16:32 כט בשבט התשפא

ראש עיריית פתח תקווה פנה לשר האוצר: אשר הוזלה בארנונה לתושבים שהתחסנו
מתחם חיסונים בפתח תקווה, צילום: Miriam Alster/Flash90

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, פנה היום (ה') לשר האוצר ישראל כץ ולשר הפנים אריה דרעי בבקשה לאשר הוזלה בארנונה לתושבי עירו שהתחסנו. "על פי ההצעה", כתב גרינברג בחשבון הפייסבוק שלו, "כול משפחה שתציג אישור לשני חיסונים, תינתן לה הנחה בארנונה לדירת מגורים עד 120 מ"ר".

אם בקשתו תאושר, ההנחה תהיה משמעותית והיא מתייחסת למצב בו כל בני המשפחה התחסנו. "שיעור ההנחה יהיה 50% מסכום הארנונה לשנת 2021 ורק אם כל בני המשפחה התחסנו, למעט ילדים עד גיל 16".

ראש העיר קרא לתושבי עירו ללכת ולהתחסן: "החיסון הוא הכרחי לשמור על חיי אדם ובכדי שנוכל להחזיר את הכלכלה למסלול ומערכת החינוך והחיים לשגרה, אני קורא לציבור להתחסן ובהקדם ע"פ המלצת הגורמים הרפואיים". 

צילום: ללא


מבצע החיסונים נמשך כל העת. משרד הבריאות פרסם הבוקר כי למעלה מ-2 מיליון זכאים לתעודת מתחסן וכי 3,686,000 איש כבר התחסנו בחיסון ראשון עד היום. אתמול התחסנו כ140,000 איש. שר הבריאות יולי אדלשטיין, אמר: "נתמרץ את המתחסנים באמצעות התו הירוק. לכו להתחסן - זה לא רק יגן עליכם ועל סביבתכם, זה גם יאפשר לכם לחזור לחיים נורמליים מהר יותר".


(המנהלת הרפואית של "מגן ישראל", ד"ר אורלי גרינפלד, עונה על שאלות)