התיירות תחזור? עיריית ירושלים יוצאת במבצע חיסון לעובדי בתי המלון בעיר

עיריית ירושלים מתכוננת לפתיחת ענף התיירות בעיר ויוצאת במבצע חיסונים לכלל עובדי בתי המלון בעיר. ראש העירייה משה ליאון: "מכינים את ענף התיירות לפתיחה מהירה ובטוחה". השר רפי פרץ: "חיסון העובדים הוא צעד הכרחי למען הבריאות של כולנו"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 08/02/21 20:31 כו בשבט התשפא

התיירות תחזור? עיריית ירושלים יוצאת במבצע חיסון לעובדי בתי המלון בעיר
התיירים יחזרו? מלון המלך דוד, צילום: shutterstock

עיריית ירושלים תתחיל מחר (ג') לחסן את כל עובדי בתי המלון בעיר, במטרה לקדם את החזרת פעילות התיירות בירושלים, מוקדם ככל האפשר. החיסונים יתקיימו בימים שלישי עד שבת, באופן מרוכז, לכל חברי קופות החולים בכלל מתחמי החיסון ברחבי העיר. עובדי בתי המלון, שטרם התחסנו, יכולים להגיע למתחמי החיסון לקבלת חיסון לנגיף הקורונה.

ראש העירייה משה ליאון אמר כי "בתקופה זו אנו מתכוננים לפתיחת התיירות בעיר ירושלים ברגע שיתאפשר לנו לפתוח ע"י הממשלה. בתקופה זו אנו מכינים את ענף התיירות לפתיחה מהירה ובטוחה ככל שאפשר. כלל עובדי בתי המלון מתבקשים להגיע למתחמי החיסונים. רק יחד ננצח".

שר ירושלים ומורשת, רפי פרץ כתב כי מדובר ב"צעד נוסף לפתיחת ענף המלונאות בירושלים". לדבריו, "כחלק מהסיוע שלנו לפתיחה מהירה של התיירות בעיר, אני שמח ונרגש לצאת במבצע החיסונים, 
מקוה בעז״ה שבקרוב מאוד נוכל להנות מתיירות העיר ירושלים".

השר פרץ הוסיף כי "חיסון העובדים הוא צעד הכרחי, למען הבריאות של כולנו, ובכדי שנוכל לחזור לשגרה מלאה ואמיתית".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן