הפתרון שיאפשר למגזר החרדי להגיע לגן החיות התנ"כי

קופות כרטיסים אוטומטיות חדשות יוצבו בגן החיות התנ"כי ויאפשרו מכירת כרטיסים, גם במזומן, בכל ימות השבוע. הקופות החדשות יאפשרו לחסוך את העלויות הנובעות מהפעלת קופת מזומן מאוישת בשבת

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 07/02/21 20:58 כה בשבט התשפא

הפתרון שיאפשר למגזר החרדי להגיע לגן החיות התנ"כי
גן החיות התנכי, צילום: Aharon Krohn/Flash90

בשנה האחרונה ובמקביל להתפשטות הקורונה, ניהל גן החיות התנ"כי תהליך להטמעת שיפורים טכנולוגיים, הנוגעים לקשר עם קהל המבקרים והציבור בכלל. השיפורים נוגעים בעיצוב אתרי האינטרנט של הגן והאקווריום, ויצירת אפליקציה חדשה למכשירי הטלפון. אחת ההתאמות היא שיפור מערכות המידע  וייעול אופן רכישת הכרטיסים מרחוק ובקרת הכניסה.

כחלק מכך, מתבצע תהליך להצבת מכונות אוטומטיות לרכישת כרטיסי כניסה לגן החיות ולאקווריום, שייתנו מענה גם למכירה במזומן. עיריית ירושלים ליוותה את גן החיות במהלך ומסייעת במימון עלויות המכונות המתקדמות. הדברים סוכמו השבוע בפגישה בין מנכ"ל גן החיות זיו אילון ומנכ"ל עיריית ירושלים איציק לארי.

אחת המטרות להצבת המכונות האוטומטיות, היא כדי לאפשר לקהל החרדי להגיע לגן החיות התנ"כי. המכירה בקופות שמאוישות בשבת על ידי מוכרים, גרמה לרבים מהמגזר החרדי להדיר את רגליהם מהמקום. הצבת המכונות מיד ובסמוך לדרך הגישה מהחניון לפתח הגן, בנתיב הטבעי לבאים לגן, תאפשר להם ולציבורים נוספים שעד כה נמנעו לפקוד את גן החיות, להצטרף לקהל הרחב הנהנה כיום מביקור בגן.

מנכ"ל העירייה, איציק לארי אמר כי, "גן החיות הוא אחד המקומות החשובים בעיר ומהווה מוקד בילוי ופנאי חשוב מאין כמוהו. הנגשת הגן לכלל הציבור בדרך מכבדת ואגב ניהול שיח סבלני וסובלני, נעשתה בדרך התואמת את חזון ראש העיר ואת מדיניות העירייה, המבקשים להנחיל בירושלים תרבות של שיח ושיתוף פעולה וחיים של הכלה וסובלנות בין כל תושבי העיר והבאים אליה, בדרך מכבדת ומתחשבת"