סמוטריץ' תוקף: "מי שרוצה ממשלה עם לפיד שיצביע בנט"

יו"ר הציונות הדתית התייחס למפלגת ימינה ולעומד בראשה ואמר: "נפתלי נטש את הציונות הדתית" | בימינה מיהרו להגיב: "לא ניגרר למריבות של סמוטריץ׳. בלי קמח אין תורה, גם הוא יודע את זה"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 08/02/21 10:10 כו בשבט התשפא

סמוטריץ' תוקף: "מי שרוצה ממשלה עם לפיד שיצביע בנט"
סמוטריץ'. תוקף את ימינה, צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ התייחס הבוקר (ב') בראיון לגלי צה"ל ליחסיו עם ימינה: "נפתלי נטש את הציונות הדתית ואומר אני שם את כל הערכים בצד. לא זזתי מילימטר מעמדותי. מי שרוצה ממשלה עם לפיד שיצביע בנט - מי שרוצה ממשלת ימין שיצביע למפלגת הציונות הדתית".

"ברשימה שלנו יש גיוון רחב של כל הציונות הדתית", אמר סמוטריץ', "אנשי התיישבות, אנשי משפט ואנשי חברה ורווחה", יו"ר הציונות הדתית התייחס גם לחיבור עם עוצמה יהודית ונעם ואמר: "גילינו אחריות לימין ומנענו זריקת קולות לפח. ב-92 בגלל אנינות טעם הוקמה ממשלת שמאל".

במפלגת ימינה הגיבו לדברים שאמר סמוטריץ׳: "לא ניגרר למריבות של סמוטריץ׳. אנחנו מכבדים את החלטתו להתפצל ולהקים מפלגה. ימינה בראשות נפתלי בנט לא מוותרת במילימטר על ערכיה ובראשם על הצורך לחלץ את ישראל מהמשבר ולדאוג לפרנסת הציבור. בלי קמח אין תורה, גם סמוטריץ יודע את זה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן