שפי פז הודיעה על תמיכה ב"ציונות הדתית"

ראשי עמותת "החזית לשחרור דרום תל אביב", הודיעו על תמיכה ברשימה בראשותו של בצלאל סמוטריץ' לבחירות הקרובות: " בשביל המאבק במסתננים ובהגירה הבלתי חוקית צריך אותם בכנסת. חריפים, מחוייבים ולוחמניים"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 07/02/21 15:45 כה בשבט התשפא

שפי פז הודיעה על תמיכה ב"ציונות הדתית"
תמיכה מפתיעה. וסרלאוף, אברהמי ופז, צילום: ללא

תמיכה מפתיעה לקראת הבחירות: ראשי עמותת "החזית לשחרור דרום תל אביב", הפעילים החברתיים שפי פז ודורון אברהמי, הכריזו היום (א') על תמיכתם ברשימת הציונות הדתית לכנסת בראשותו של בצלאל סמוטריץ'. 

פז ואברהמי, המוכרים כמובילי המאבק נגד המסתננים בדרום העיר, נפגשו היום (א') עם יצחק וסרלאוף, המועמד הנוסף מטעמה של עוצמה יהודית ברשימת הציונות הדתית, והודיעו לו על תמיכתם ברשימה, זאת בעקבות האיחוד בין הציונות הדתית לעוצמה יהודית.

שפי פז מסרה אמרה כי, "בחודשים שבהם המדינה הפלילה את המאבק והמערכת הפוליטית הפנתה לנו עורף, היו שניים שעמדו לצידנו, תמיד זמינים ומוכנים להביע תמיכה ולהציע עזרה. בצלאל סמוטריץ׳ ואיתמר בן גביר. אני שמחה שהם חברו יחד ושאוכל לתרום להצלחתם בבחירות. כי בשביל המאבק במסתננים ובהגירה הבלתי חוקית צריך אותם בכנסת. חריפים, מחוייבים ולוחמניים". 

דורון אברהמי מסר: "אני שמח בתמיכה שלנו במפלגת הציונות הדתית. סמוטריץ הוכיח פעם אחר פעם שהוא איתנו לאורך כל הדרך, ולא רק כשהתקשורת שם. קראנו בימים האחרונים לאיחוד עם עוצמה יהודית, ואני שמח על החיבור עם איתמר בן גביר איש עם ערכים אידאולוגיה שלא יאכזב אותנו. 
היום אנחנו מתחילים בצעידה משותפת למען עתיד טוב יותר למדינת ישראל". 

מועמד 'עוצמה יהודית' ברשימת הציונות הדתית, יצחק וסרלאוף, הוסיף כי הוא מתחייב לפעול לפיתרון בעיית המסתננים בכנסת הקרובה: "למי שחשובה לו זהותה היהודית של מדינת ישראל והמאבק במסתננים יש אופציה אחת בלבד בבחירות האלו: רשימת הציונות הדתית".

פגישת סמוטריץ' עם שפי פז בדרום תל אביב צילום: יח"צ