בתה של מיכל סלה ז"ל כבר לא ברשות אביה

תיקון חוק האפוטרופוסות נכנס לתוקפו, ואלירן מלול שרצח את אשתו מיכל סלה איבד אוטומטית את האפוטרופסות והזכויות על בתם המשותפת, שיוצאת לדרך חדשה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 28/01/21 16:00 טו בשבט התשפא

בתה של מיכל סלה ז"ל כבר לא ברשות אביה
מיכל סלה ז"ל, צילום: באדיבות פורום מיכל סלה

בחג חנוכה האחרון עבר בקריאה שלישית בכנסת תיקון לחוק האפוטרופוסות. התיקון אומר כי נאשם ברצח בת זוגו או אף בניסיון רצח - מאבד אוטומטית אפוטרופסות וזכויות על ילדיהם המשותפים.

היום, בט"ו בשבט, חג המסמל צמיחה והתחדשות, יחול על אלירן מלול שרצח את אשתו מיכל סלה ז"ל, התיקון לחוק. מלול קיבל הודעה בכתב שהוא איבד אוטומטית אפוטרופוסות על בתה של מיכל. והיום, הבת, שהייתה עדה לרצח אימה וכל בני משפחתה - יוצאת לחיים חדשים. 

לרגל ההתחלה החדשה, יגיעו חברי הכנסת גדעון סער ועודד פורר, מיוזמי חוק האפוטרופוסות, לבית הוריה של מיכל סלה ז"ל בבית זית ויחד איתם ועם אחותה, יו"ר פורום מיכל סלה, לילי בן עמי - הם יטעו עץ לכבוד ביתה של מיכל ודרכה החדשה אליה היא יוצאת היום.

בני משפחתה של מיכל סלה ז"ל בהלוויה

בני משפחתה של מיכל סלה ז"ל בהלוויהצילום: Flash90

נזכיר כי מיכל סלה ז"ל, שהתגוררה במוצא שליד ירושלים, נרצחה בתחילת אוקטובר 2019 בידי בעלה, אלירן מלול, שניסה להתאבד לאחר מכן. על פי העדויות מהמקום, הבעל הגיע אל בית השכנים כשהוא במצב קשה עם בתם הפעוטה של בני הזוג. גופתה של סלה נמצאה בביתם, כשלצידה סכין. לאחר מכן מלול אושפז בבית החולים הדסה עין כרם, כשמצבו מוגדר קשה מאוד. מעדויות השכנים עלה כי הפעוטה שהתה בבית בעת ביצוע הרצח.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן