מרב מיכאלי בנאום ניצחון: "פותחת את המפלגה לכל מי שרוצה"

היו"ר הזוכה בבחירות המקדימות לראשות מפלגת העבודה, נשאה נאום בכורה, ואמרה: "בדיוק כמו מפלגת העבודה, מדינת ישראל והחברה הישראלית זקוקות לריפוי". כעת תדאג מיכאלי לשיקום המפלגה שלא עוברת את אחוז החסימה בסקרים

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 24/01/21 20:22 יא בשבט התשפא

מרב מיכאלי בנאום ניצחון: "פותחת את המפלגה לכל מי שרוצה"
מרב מיכאלי בנאום ניצחון, צילום: צילום מסך

ח"כ מרב מיכאלי ניצחה הערב (א') בבחירות המקדימות לראשות מפלגת העבודה, וזכתה ל-77% מקולות המצביעים, ובסך הכוך קיבלה 7,483 קולות מתוך 9,651. מיכאלי נשאה נאום בכורה ואמרה: "מפלגה שרוצה להתמודד על השלטון לא יכולה להיות מפלגה לא דמוקרטית, ההיסטוריה לא משקרת. מעולם לא כבשה רשימה פרטית של איש כזה או אחר את השלטון בישראל וזה לא יקרה".

מיכאלי אמרה כי תפתח את רשימת המפלגה לכנסת וקראה לכל מי שרוצה להתמודד על מקום. "אני פותחת עכשיו את המפלגה לכל מי שרוצה או רוצה לבחור או להיבחר לרשימה בכנסת. זה הזמן להגיש מועמדות, כוחות אדירים שנאבקים למען שלום ושוויון ואין להם בית".

"מפלגת העבודה היא הבית שלכם, היא חוזרת מהיום לחזון שלה, החזון שהקימה את ישראל, החזון לבית היהודה, שמושתת על יסודות החירות וצדק לאור נביאי ישראל בלי הבדל דת גזע ומין שתבטיח חופש דת".

מיכאלי המשיכה ואמרה כי השלטון הקיים מוביל לסכסוכים: "בדיוק כמו מפלגת העבודה, מדינת ישראל והחברה השיראלת זקוקות לריפוי. ריפוי מהקורונה שמנהלת לנו את החיים במקום שאנחנו ננהל אותה. לריפוי מסכסוכים פנימיים אין סופיים שמתודלקים על ישי שלטון שמוכן להקריב את כולנו".

בסוף דבריה אמרה מיכאלי כי מפלגת העבודה תהיה אלטרנטיבה ותתמוך בהסכם מחודש עם אירן, כמו גם בדיאלוג עם מדינות מפרץ לעצירת תכנית הגרעין. בעבודה ימשיכו לתמוך בפתרון שתי מדינות וקיומה מדינת העם היהודי הריבונית והמשגשגת. "אחרי 40 שנה שהליכוד הבטיח ומעולם לא קיים, היום אנחנו מוחקות את האבק ומתחילות ומתחילים מחדש", סיימה מיכאלי.
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן