פרחים לשבת לראש מח"ש - "תודה שטייחת"

במחאה על הרג הנער אהוביה סנדק ז"ל נשלחו פרחים ומסטרינה לביתה של קרן בר-מנחם "בשם" בלשי ושוטרי ימ"ר ש"י. פעילי המחאה "הודו" לבר-מנחם על "טיוח התיק ואחריות השוטרים"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 22/01/21 12:42 ט בשבט התשפא

פרחים לשבת לראש מח"ש - "תודה שטייחת"
צילום: ללא

פעילים במחאה על הרג הנער אהוביה סנדק ז"ל במרדף משטרתי בבנימין, שלחו אתמול (ה') פרחים ומסטרינה לביתה של ראש מח"ש, קרן בר-מנחם בנתניה "בשם" בלשי ושוטרי ימ"ר ש"י.

בפתק שצורף לזר הפרחים, נכתב "תודה, על הטיוח. תודה, על השיבוש. תודה שזרקת התיק על פצועי התאונה. תודה, שהשארת אותנו בתפקידים. מבטיחים להמשיך! להמשיך לסכן חיים, להמשיך בתרבות השקר, להמשיך להתעמר במיתיישבים. מעריכים מאד ואוהבים!  בלשי ימ''ר ש''י".

צילום: ללא

 

האקט המחאתי של הפעילים מצטרף להפגנות מחאה רבות על התנהלות השוטרים במרדף שבו נהרג הנער אהוביה ז"ל ועל חקירת מח"ש והמשטרה את האירוע. בתוך כך, היום פורסם על פגישה של רבנים בכירים בציונות הדתית עם המשנה לפרקליט המדינה עו"ד שלמה (מומי) למברגר, בדרישה להבהרות על "ההתנהלות השערוריתית של הפרקליטות שמגבה את כל הכשלים של ימ"ר ש"י ושל מח"ש" בעקבות מות אהוביה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן