בנט בסיור עסקים בנהריה: "מחדל הקורונה הוא מחדל יום הכיפורים"

המועמד לראשות הממשלה הגיע לנהריה יחד עם אביר קארה, כדי לראות את מצבם של בעלי העסקים בעיר. "כמו שגולדה מאיר ומשה דיין הלכו הביתה, נתניהו ורגב צריכים ללכת הביתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/21 17:37 ח בשבט התשפא

בנט בסיור עסקים בנהריה: "מחדל הקורונה הוא מחדל יום הכיפורים"
ימינה בסיור עסקים בנהריה, צילום: צילום מסך

יו"ר ימינה והמועמד לראשות הממשלה, נפתלי בנט, ערך היום (ה') סיור עסקים בנהריה, שהתקיים על רקע מחדל נתב"ג, עשרות אלפי המובטלים, והטיפול של ממשלת ישראל במשבר הקורונה. את הסיור קיים יחד  עם מנהיג העצמאים אביר קארה וחברת המועצה אורנה שטרקמן. 

ח"כ בנט אמר, "העובדה שאחרי שנה נתניהו ורגב לא סגרו את נתב"ג והביאו לפה מוטציות בריטיות, דרום אפריקאיות וברזליות היא מחדל עצום. המחדל הזה רשום על שמם". 

"תחשבו אם היו סוגרים את נתב"ג, כמה סבל היה נחסך, כמה אנשים היו נצלים ממוות. כמה בעלי עסקים יכלו לא לפשוט את הרגל. זה הכישלון הגדול ביותר בתולדות מדינת ישראל מאז מחדל יום הכיפורים, אז זו היתה אדישות והיום זה חוסר אכפתיות. זה מחדל של חוסר אכפתיות. נתניהו ורגב צריכים ללכת הביתה על מחדל נתב״ג וניהול משבר הקורונה".

עוד אמר בנט, כי "לא יכול להיות שאף שר לא הגיע לפה אחרי השיטפון שהיה פה. היה פה שטפון לפני שנה, והשנה בדיוק אותו דבר. הממשלה הבטיחה לעשות אבל לא עשתה כלום למען העסקים. זו הנהגנה חובבנית, שלא אכפת לה. ב-23.3 נחליף אותה בהנהגה שעובדת למען הציבור, למען העסקים ולמען עם ישראל".

מנהיג העצמאים, אביר קארה, שהצטרף השבוע למפלגה, אמר: "ראינו פה עסקים סגורים בגלל הסגר ובגלל השיטפון. יש עסקים עוד מחודש מרץ שלא התאוששו. אנחנו רואים את זה חוזר על עצמו. יש פה עסק עם נזק של שלושה מיליון שקל מהשיטפון שנה שעברה, הגיע הקורונה והא פשוט עומד סגור. המחדלים של הממשלה הם בנתב"ג, הם מול העסקים. זו אותה ממשלה. לכן הבאתי לכאן את ראש הממשלה הבא, את נפתלי בנט. רק לבנט אכפת. את השינוי אפשר לעשות רק בפתק אחד, רק אם תבחרו בימינה".